امام جماعت جهادگر

حجت‌الاسلام ابراهیم مؤمنی فرد گفت: به عنوان نماینده بنیاد برکت در شهرستان ملایر توانسته ام برای ۵۵۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد کنم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری  شبستان؛ بنیاد برکت از نهادها و ثمره‌های انقلاب اسلامی ایران زیر نظر ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) است که در سال‌های اخیر توانسته گام‌های مؤثری در راستای محرومیت‌زدایی بخصوص در مناطق محروم بردارد. بنیاد برکت در شهرستان‌های مختلف دارای نمایندگانی است که امور این نهاد را پیش می‌برند و هستند افرادی از این نهاد که قدم‌های بزرگی در سطح شهرستان‌های مختلف برداشته‌اند.

حجت‌الاسلام ابراهیم مؤمنی فرد طلبه فارغ‌التحصیل از حوزه علمیه سفیران هدایت امام رضا (ع) و دارای کارشناسی برق از دانشگاه ملی ملایر یکی از نمایندگان بنیاد برکت است که در شهرستان ملایر فعالیت می‌کند.

امام جماعت جهادگر

امام محله شهید زرینی با اقدامات جهادی توانسته باعث توانسته قدم‌های مؤثری در راه رفع بیکاری و ایجاد اشتغال برای خانواده‌های نیازمند منطقه محروم شهید زرینی ملایر و روستاهای محروم بردارد.

این طلبه در گفتگو با خبرنگار شبستان  با بیان اینکه در حال حاضر در محله شهید زرینی که پیش‌ازاین به نام نفت سیاه شناخته می‌شد مشغول به تبلیغ است گفت: پس از پایان تحصیل مدت ۵ سال در مناطق مختلف مشغول تبلیغ هستم.

امام محله شهید زرینی با اشاره به اینکه مؤلف کتاب «مجازی کارکن واقعی پول‌دار شو» است تصریح کرد: برای کمک به جوانان جویای شغل بخصوص در بستر فضای مجازی این کتاب ثمره تحقیقات من است.

وی به فعالیت خود در زمینه فعالیت طب سنتی و طب اسلامی اشاره کرد و گفت: باتوجه‌به مطالعات و دوره‌هایی که حضور داشتم در این زمینه در خدمت مردم هستم.

امام جماعت جهادگر

حجت‌الاسلام مؤمنی فرد با بیان اینکه نخستین نماینده بنیاد برکت از شهرستان ملایر است، عنوان کرد: باتوجه‌به اقدامات انجام شده زیر نظر این بنیاد بیش از ۵۵۰ شغل به‌صورت مستقیم در روستاهای کم‌برخوردار و بیش از ۵۰ شغل در منطقه تبلیغی «محله شهید زرینی» ایجاد کردیم که به‌زودی تا سقف ۱۰۰ شغل هم ثبت می‌شود.

وی گفت: از سال ۱۳۹۸ در مسجد قمر بنی‌هاشم (ع) در محله شهید زرینی ملایر تبلیغ خود را آغاز کرده و با همکاری هیئت‌امنا توانستیم کمبودهای این مسجد ازجمله: اضافه‌کردن آشپزخانه، موزاییک‌کاری کف مسجد، کناف کاری سقف مسجد را برطرف کنیم.

امام‌جماعت محله شهید زرینی بیان کرد: زمانی که برای شروع فعالیت در مسجد قمر بنی‌هاشم (ع) محله شهید زرینی وارد شدم این مسجد پایگاه بسیج نداشت که به کمک و یاری اهالی این محله پایگاه بسیج فعال و تأسیس شده است.

امام جماعت جهادگر

وی گفت: به همت پایگاه بسیج خواهران و برادران در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی برنامه‌های مختلف فرهنگی در محله برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام مؤمنی فرد با اشاره به فعالیت‌های اقتصادی در سطح محله عنوان کرد: با فعالیت صندوق قرض‌الحسنه کمک‌های ویژه‌ای به محرومان شده و در مناسبت‌های مختلف بسته‌های معیشتی بین نیازمندان تقسیم می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی که در مسجد پیگیری می‌شود برنامه‌های قرانی است که ما آموزش روخوانی و روان‌خوانی و حفظ قرآن را شامل شده و این برنامه به‌صورت دائم و هر شب در مسجد برگزار می‌شود.

مؤمنی فرد با بیان اینکه با کمک هیئت‌امنای مسجد قمر بنی‌هاشم (ع) در خصوص برنامه اشتغال‌زایی ۲ کارگاه و ۲ فروشگاه راه‌اندازی شده است، گفت: در این کارگاه و فروشگاه حدود ۱۲ نفر مشغول به کار شده‌اند.

امام جماعت جهادگر

وی افزود: با پیگیری‌هایی که صورت‌گرفته شده است، قرار است در سالن ۱۰۰ متری مسجد، کارگاه خیاطی و همچنین نانوایی بربری که نیاز اهالی محله است راه‌اندازی شود.

امام‌جماعت مسجد قمر بنی‌هاشم (ع) بیان کرد: در مبحث انتخابات و حضور حداکثری مردم برای شرکت در انتخابات جلسات متعددی با حضور مردم و سخنرانی مسئولین در مسجد برگزارشده که نتیجه و بازخورد خوبی از طرف مخاطبین داشته است.

وی گفت: برای کمک به کاهش آمار طلاق و افزایش آمار ازدواج، رده مشاوره به‌صورت رایگان و مفید برای اهالی محله همچنین جوانان برگزار می‌شود. مؤمنی فرد در عنوان کرد: مسجد قمر بنی‌هاشم (ع) یک گروه جهادی فعال دارد که جزء رتبه‌های برتر استانی شدند و در فعالیت‌های اقتصادی و معیشتی بسیار فعالیت دارند.

امام جماعت جهادگر

علی تکلو

کد خبر 1750801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha