جشن نیمه شعبان در مسجد موسی‌بن‌جعفر(ع) بیجار برگزار می‌شود

حیدرزاده گفت: به مناسبت نیمه شعبان مراسم جشنی در مسجد حضرت موسی ابن جعفر(ع) برگزار می شود.

کمال حیدر زاده رییس بنیاد مهدویت شهرستان بیجار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان با تبریک نیمه شعبان اظهار کرد: بنیاد مهدویت در ایام شعبان به ویژه در نیمه شعبان برنامه هالی مختلفی در سطح مساجد برگزار می کند.

وی بیان کرد: امسال قرار است در شب جمعه و در آستانه نیمه شعبان مراسم جشنی با حضور عاشقان و دوستداران اهل بیت(ع) پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت موسی ابن جعفر(ع) برگزار خواهد شد و در این مراسم با شکوه از قاریان برجسته کشوری نیز دعوت به عمل آمده است.

رییس بنیاد مهدویت شهرستان بیجار برگزاری جشن های نیمه شعبان را فرصتی برای شناخت امام زمان (عج) و تلاش برای فراهم کردن زمینه ظهور دانست و افزود: بصیرت افزایی مردم و ترویج فرهنگ مهدویت از مهمترین اهداف برگزاری برنامه‌های نیمه شعبان است.

حیدر زاده به سایر برنامه های بنیاد مهدویت نیز پرداخت و تصریح کرد: بنیاد مهدویت بیجار در سال ۹۴ شروع به فعالیت کرده و با حضور جوانان ونوجوانان در بخش خواهران و برادران با محوریت و رویکرد حکومت مهدوی در طول هفته برنامه‌های مختلفی را برگزار می کند.

وی به برنامه های این بنیاد اشاره کرد و بیان داشت: ازجمله برنامه های بنیاد مهدویت می توان به سه شنبه های مهدوی، قرائت دعای ندبه در مسجد موسی بن جعفر(ع) ، کلاس های اعتقادی سیاسی آموزشی در زمینه احکام، اردوی تفریحی زیارتی به قم وجشن های نیمه شعبان با حضور اساتید دانشگاه وحوزه شب شعر  مهدوی  اشاره کرد.

کد خبر 1750898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha