سنگر نماز جمعه نباید محلی برای بی‌احترامی به دیگران باشد

حجت الاسلام لطفیان گفت: سنگر نماز جمعه نباید محلی برای بی‌احترامی به دیگران باشد و شان این جایگاه باید حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان امروز (سه‌شنبه ۱ اسفند) در گردهمایی منطقه‌ای ائمه جمعه اهل سنت استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در گرگان با بیان اینکه ستاد نماز جمعه باید پرچم‌دار امید و اعتماد در جامعه اسلامی باشد، گفت: باید زمینه رشد فرهنگی و اجتماعی جامعه از سوی ستاد نماز جمعه فراهم شود.

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور افزود: سنگر نماز جمعه نباید محلی برای بی‌احترامی به دیگران باشد و شان این جایگاه باید حفظ شود.

وی، رویکرد و گفتار انقلابی و قوام لازم در شخصیت را یکی از ویژگی‌های بارز ائمه جمعه بیان کرد و گفت: پایگاه نماز جمعه باید جذاب بوده و پایگاه تمدنی امت اسلامی باشد.

حجت الاسلام لطفیان با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات، افزود: شرکت در انتخابات، یک اصل و حق مسلم است و همه ائمه جمعه باید مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند.

وی با اشاره به حضور یک نامزد اهل سنت از استان گلستان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، گفت: یکی از ارکان اولیه برای تایید مدارک تحصیلی داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری، دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت بود.

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور افزود: هیچ محدودیتی برای داوطلب شدن علمای اهل سنت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری وجود نداشت و تلاش‌های زیادی نیز برای ترغیب علمای اهل سنت برای حضور و ثبت‌نام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری انجام شد.

وی با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، از علمای اهل سنت خواست تا فریب حرف های برخی نامزدهای انتخابات مجلس را نخورند.

کد خبر 1750952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha