قریب ۸۰ درصد نامزدهای انتخابات مجلس در خواف جوان هستند

فرماندار خواف گفت: از ۴۵ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در خواف ۳۵ نفر در رده سنی جوانان هستند که این نشانگر نگاه پرامید جوانان منطقه به آینده کشور و شهرشان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مهدی عباسپور در گفت‌وگو با رادیو انتخاب اظهار کرد: شهرستان خواف مرکز حوزه انتخابیه دو شهرستان خواف و رشتخوار است و ۱۴۳ هزار واجد شرایط رای دادن دارد.

فرماندار خواف بیان کرد: شهرستان خواف ۹۴هزار نفر واجد شرایط رای دادن دارد در مرحله اول تعداد ۹۰ نفر وارد عرصه رقابت شدند که از این تعداد ۴۵ نفر تایید صلاحیت‌نهایی شدند.

وی تاکید کرد: نکته جالب این است که از این ۴۵ نفر ۳۵ نفر سن‌شان بین ۳۰ تا ۵۰ سال است که نشانگر نگاه پرامید جوانان منطقه به آینده کشور هستند.

عباسپور تصریح کرد: سالن‌ها و آمفی‌تئاترهای شهر را برای تبلیغات در اختیار نامزدها قرار دادیم همینطور بیلبوردهای تبلیغاتی را در اختیار نامزدها قرار دادیم. همچین یک کانال تلوزیونی به نام اسمان شهر خواف در سطح استان راه‌اندازی شده که شاهد مناظرات و تبلیغات نامزدها خواهیم بود.

فرماندار خواف اضافه کرد: امسال در شهرستان خواف تعداد شعب را افزایش دادیم همینطور تعدادی شعبه سیار را تدارک دیدم تا برای معلولان و سالمندان به درب منازل ببرند.

وی عنوان کرد: باید در انتخاب اصلح دقت کنیم افرادی که اشراف قانون به قوانین، مقرارت و شرح کامل وظیفه نمایندگی را دارند راهی مجلس شوند همچنین کسانی که آشنایی با قوانین دارند و شرح وظایف دستگاهای اجرایی را هم بدانند.

پایان پیام/

کد خبر 1751077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha