جزئیات برگزاری جشن ۱۵ کیلومتری نیمه شعبان در همدان

حجت الاسلام ارتقایی گفت: به مناسبت میلاد منجی عالم حضرت ولی عصر (عج) جشن بزرگ میهمانی ۱۵ کیلومتری میلاد منجی ۶ اسفند ماه در استان همدان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مهدی ارتقایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: به مناسبت نیمه شعبان سالروز ولادت  امام عصر(عج) جشن بزرگ مهمانی ۱۵ کیلومتری میلاد منجی در سراسر استان همدان شامل شهرستان‌های  همدان، ملایر، تویسرکان، بهار، فامنین، نهاوند، کبودرآهنگ، رزن و اسدآباد برگزارخواهد شد.

مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی همدان  با اشاره به همزمانی نیمه شعبان و تقارن آن با انتخابات ۱۱ اسفند افزود:  شعار این میهمانی  با عنوان «حضوری برای ظهور» طراحی شده است.

ارتقایی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری  گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری انقلاب اسلامی  در ۲۹ دی ماه مبنی بر  برگزاری جشن های  خیابانی های و برگزاری برنامه های شاداب و سرزنده برای مردم  این جشن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این برنامه. و جشن کاملا مردمی بوده  افزود: در واقع هدف این است تا  مجموعه‌های مردمی دور هم جمع شده و  رویداد متفاوت و جذابی را  را رقم بزنند و  بستری فراهم شده تا افراد و مجموعه‌هایی که آماده ارائه خدمات در این مراسم هستند بتوانند با برنامه‌ریزی منسجم اقدام به ارائه خدمات کنند و در برگزاری این رویداد مشارکت داشته باشند.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اینکه  اولویت این مهمانی نسل جوان و کودکان خواهند هستند یادآور شد: برگزاری مداحی، برپایی غرفه‌های متعدد ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت برنامه‌های فرهنگی، راه‌اندازی ایستگاه صلواتی، اجرای پویش‌های مختلف با موضوع مهدویت و… از برنامه‌های در دستور کار در این جشن است.

وی ضمن دعوت از عموم مردم استان همدان جهت شرکت در روز نیمه شعبان ۶ اسفند افزود: همه برنامه برنامه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۸  بوده که پایان بخش این یبرنامه نیز نور افشانی به یمن قدوم امام عصر(عج) است.

کد خبر 1751094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha