اجرای برنامه پیاده راه حضرت ولیعصر (عج) در یزد/ مشارکت کامل مردم در اجرای برنامه های نیمه شعبان

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد یکی از مولفه های اصلی برگزاری جشن های نیمه شعبان را مشارکت کامل مردمی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، مصطفی زارع زاده، مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: امسال برای سومین سال پیاده راه حضرت ولیعصر (عج) در یزد برگزار می شود که امیدواریم امسال بزرگتر و وسیع تر و اثرگذارتر برگزار شود.

وی افزود: این پیاده راه حد فاصل ابتدای ۱۷ شهریور برگزار می شود.

زارع زاده ادامه داد: برنامه های این پیاده راه شامل مراسمات مذهبی، جشن های مختلف، غرفه های فرهنگی اجتماعی و ورزشی، بازارچه ها، آب بازی ها، پویش های مختلف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، جهیزیه است که در کنار آن نیز موکب های پذیرایی، موسسات مردمی برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: مردمی بودن یکی از بارزترین ویژگی این برنامه مهدوی است که سعی کرده ایم مردم را کامل درگیر اجرای این برنامه کنیم.

زارع زاده بیان کرد: حضور اداره کل انتقال خون، اتوبوس شهروندی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گروه های سرود و اجرا، سن رادیویی از جمله برنامه های دیگر ما است.

وی ادامه داد: موسسه های مختلف بنیاد مهدویت، مرام مهدوی، فرهنگسرای مهدویت، خادمیاران رضوی از جمله برنامه های دیگر ما است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: پیاده روی خانوادگی نیز به عنوان یکی از برنامه های اصلی ما در این روز است که در میدان حج و در جوار شهید گمنام در روز جمعه برگزار می شود.

وی افزود: بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان، سه کمک هزینه کربلا، ۸ کمک هزینه سفر مشهد مقدس و ۱۲ کمک هزینه سفر به قم و جمکران و ۱۱۴ کارت هدیه یک میلیون تومانی به عنوان هدیه این برنامه است.

زارع زاده بیان کرد: اختتامیه این پیاده روی افتتاح پیاده راه ولیعصر (عج) است.

وی گفت: ثبت نام حضور در پیاده روی از طریق ارسال عدد ۳۰۰۰۶۱۵۹ صورت میگیرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: همایش بزرگ سربازان کوچک امام زمان (عج) و مادران تمدن ساز یکی دیگر از برنامه های ما است که جمعه منتهی به نیمه شعبان برگزار می شود و امیدواریم این مدل برای سراسر کشور انتقال پیدا کند.

وی گفت: این برنامه ویژه کودکان شش تا ده سال است که چهارم اسفندماه در حسینیه صاحب الزمان محمود آباد برگزار می شود.

زارع بیان کرد: در سایت یزدفرهنگ و مهدویت ثبت نام شروع شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: پیشبینی ما حضور دو هزار نفر است که در این مراسم مرامنامه برای سربازان انجام می شود.

وی گفت: برپایی جشن نورچشمی ها با همکاری هیات شباب الحسن در روز شنبه پنجم اسفندماه برگزار می شود.

کد خبر 1751110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha