برگزاری اجتماع عظیم منتظران ظهور در ۳۵۰ شهر و ۲۷ کشور جهان

مسئول برگزاری اجتماع عظیم منتظران ظهور گفت: اجتماع امسال در ۲۷ کشور دنیا برگزار می‌شود؛ همچنین در سطح کشور هم ۳۵۰ شهر ایران برگزار کننده این اجتماع در سال گذشته داشتیم و برای امسال هم افزایش این تعداد را پیش‌بینی کردیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، غلامحسین صفایی امروز چهارشنبه(۲اسفند) در نشست خبری اعلام برنامه‌های اجتماع عظیم منتظران ظهور که در روز نیمه شعبان برگزار می‌شود، گفت: نوزدهمین اجتماع عظیم منتظران ظهور در مشهد از ساعت ۹ روز یکشنبه ۶ اسفند ماه در میدان شهدا آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه اساس تشکیل این اجتماع جمع کردن مردم در کنار هم در تمام شهرها و کشورها بوده است، خاطرنشان کرد: اجتماع امسال در ۲۷ کشور دنیا برگزار می‌شود؛ همچنین در سطح کشور هم ۳۵۰ شهر ایران برگزار کننده این اجتماع در سال گذشته داشتیم و برای امسال هم افزایش این تعداد را پیش‌بینی کردیم.

وی گفت: برای روز نیمه شعبان خدمات مترو و اتوبوسرانی رایگان است و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس هم در اختیار مسئولان برگزاری این اجتماع قرار گرفته تا مردم مناطق مختلف سطح شهر مشهد را به محل برگزاری مراسم برسانند. اجتماع‌های منتظران، مهدویون، فاطمیون، رضویون و دیگر اجتماع‌های بزرگ کشور از مشهد آغاز شده و ما در طول این ۱۹ سال برنامه‌های قابل توجه زیادی با موضوع مهدویت داشتیم که یک مورد آن سه‌شنبه‌های مهدوی بود و در طول این مدت ۱۴۰۰ پایگاه مهدویت فعال شده است.

مسئول برگزاری اجتماع عظیم منتظران ظهور افزود: ما در راستای اجرای هرچه بهتر این برنامه از ظرفیت رسانه‌ها، آستان قدس رضوی، شهرداری، جامعه المصطفی العالمیه، اوقاف و امور خیریه، شورای هیئات مذهبی و دیگر مجموعه‌ها به نحو احسن استفاده کرده‌ایم و باید اشاره کنیم تمام برنامه‌های این اجتماع در سراسر کشور با مشارکت‌های مردمی برگزار شده و هیچ بودجه‌ای از هیچ یک از مجموعه‌های شهری، استانی و کشوری نداشته است.

صفایی گفت: در حوزه بین‌الملل تمام پوسترها و تیزرهای این اجتماع عظیم به زبان‌های عربی، انگلیسی، اردو، ترکی و دیگر زبان‌ها چاپ و توزیع شده و امیدواریم آنگونه که شایسته امام زمان (عج) خدمتگزار ایشان باشیم.

پایان پیام/

کد خبر 1751162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha