جشن بزرگ نیمه شعبان برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی و هنری معصومه اطهر (س) گفت: به همت کانون فرهنگی و هنری معصومه اطهر (س) ارومیه در مسجد امیرالمومنین جشن بزرگ نیمه شعبان برگزار می شود.

پروانه علیپور، مدیر کانون فرهنگی و هنری معصومه اطهر (س) ارومیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان  آذربایجان‌غربی گفت: به همت کانون فرهنگی و هنری معصومه اطهر (س) ارومیه در مسجد امیرالمومنین جشن بزرگ نیمه شعبان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشن بزرگ یکشنبه ششم اسفندماه سال‌جاری برگزار خواهد شد، افزود: مولودی خوانی،  اهدا جوایز و بزگزاری مسابقه با حضور حجت الاسلام قلی نژاد (عمو مهربون) از جمله برنامه های جنبی این جشن بزرگ است.

علیپور ادامه داد: برگزاری چنین برنامه هایی در ایام نیمه شعبان گام موثری برای تبلور فرهنگ انتظار در جامعه است.

 مدیر کانون فرهنگی و هنری معصومه اطهر(س) ارومیه گفت: همچنین این جشن ها در توسعه و انتقال اندیشه مهدویت به نسل جدید و تربیت آنها به نومنتظران ظهور تاثیرگذار است.

علیپور افزود: تبیین فرهنگ انتظار، مهدویت و نقش نوجوانان و جوانان در دوران غیبت از جمله بخش های محتوایی در این ویژه برنامه ها خواهد بود.

وی گفت: در کانون فرهنگی و هنری معصومه اطهر (س) بیش از ۱۰۰ نفر عضو فعالیت دارند و بیشتر اعضا نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ ها هستند و این جشن با حضور پرشور کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.  

کد خبر 1751187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha