مساجد برای تبیین و گسترش مفاهیم مهدویت تلاش کنند

حجت‌الاسلام آذرافروز، گفت: مساجد به عنوان محور اصلی وظایف سنگینی برعهده دارند و با توجه به ظرفیت‌های موجود، باید برای تبیین و گسترش مفاهیم مهدویت تلاش کنند.

حجت‌الاسلام حسن آذرافروز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مهدویت اظهار کرد: دهه مهدویت فرصتی است تا معارف و مفاهیم دینی به‌ویژه فرهنگ مهدویت را در بین مردم گسترش دهیم.

مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خوزستان، افزود: همه ادیان الهی منتظر منجی آخرالزمان هستند تا ظهور کند و آن عدالت و عدل واقعی در جامعه بشری، ترویج و گسترش یابد و اجرایی شود و همچنین جامعه را به سمت حق، حقیقت، اعتدال و عدالت ببرد.

وی تصریح کرد: وارث اصلی زمین، صالحین و مستضعفین هستند و بی‌شک عاقبت مال کسانی است که به نیکی، صلاح، رستگاری، سعادت و به خوبی فکر می‌کنند.

حجت‌الاسلام آذرافروز، با بیان اینکه دهه مهدویت فرصتی ارزشمندی به حساب می‌آید که مردم پیرامون خود را به سما آگاهی و بیداری ببریم و فرهنگ و مفاهیم مهدویت را تببین کنیم عنوان کرد: بزرگترین کاری که باید در بحث زمینه‌سازی ظهور انجام شود، آگاهی‌بخشی و بیداری مردم و تببین مفاهیم اهل بیت (ع) و مهدویت است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی، بزرگرتین وظیفه خود را زمینه‌سازی ظهور می‌داند و روز به روز جامعه بشری را به سمت آگاهی، بصیرت و بیداری سوق می‌دهد.

مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خوزستان، خاطر نشان کرد: مساجد به عنوان محور اصلی وظایف سنگینی برعهده دارند و با توجه به ظرفیت‌های موجود، باید با روش‌های نوین از جمله کار در حوزه رسانه، برای تبیین و گسترش مفاهیم مهدویت تلاش کنند.

کد خبر 1751207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha