انتخابات، بارزترین شیوه اعمال نظر مردم در نحوه اداره جامعه است

رئیس شورای ائتلاف نیروهای مردمی انقلاب اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: انتخابات، بارزترین شیوه اعمال نظر مردم در نحوه اداره جامعه است

اصغر خادم آرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: انتخابات، بارزترین شیوه اعمال نظر مردم در نحوه اداره جامعه وحق مسلم هر فرد است. این حق که در حکومت پهلوی از مردم گرفته شده بود، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، توسط خود مردم برای تعیین سرنوشت خود بازپس گرفته شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای مردمی انقلاب آران و بیدگل افزود: هر چند دشمن بعد از گذشت ۴۵ سال از عمر انقلاب، همچنان تلاش بسیار گسترده ای برای تشویش اذهان عمومی دارد و از تمام توان و نیروهای داخلی و خارجی و شایعه پراکنی و دیگر عوامل برای عدم حضور پرشور مردم بهره می برد، اما مردم فهیم ما دشمنان خود را شناخته اند و با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای دشمن را ناامید خواهند کرد.

خادم اضافه کرد: در این بین، احزاب و تشکل های مختلف سیاسی می توانند به عنوان معتمدین و نیروهای اثرگذار اجتماعی در بالا بردن سطح مشارکت های انتخاباتی حداکثر تاثیرگذاری را داشته باشند.

وی ادامه داد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شامل احزاب جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، جمعیت رهپویان، جمعیت جانبازان و جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی است که از سال ۹۷ با عنوان اختصاری «شانا» فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای مردمی انقلاب آران و بیدگل افزود: این جبهه ائتلافی همچون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری، فعالیت حزبی خود را برای رونق هرچه بیشتر و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در کل کشور آغاز کرده است.

اصغر خادم آرانی ادامه داد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آران و بیدگل از آحاد مردم همیشه در صحنه و اقشار مختلف دعوت می کند در جهت باشکوه برگزار شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مانند همیشه نقش وفاداری خود را به ارزش ها و آرمان های النقلاب اسلامی به منصه ظهور برسانند و با انتخاب کاندیدای اصلح، مجلسی قوی و کارآمد در راستای ایران سربلند تشکیل دهند.

کد خبر 1751242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha