انتخابات فرصتی بزرگ برای پیشرفت و قوی شدن است

سردار کریمی با اشاره به اینکه انتخابات فرصتی برای پیشرفت و قوی شدن است، گفت: با حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات می توانیم گام های بلندی در مسیر پیشرفت برداریم.  

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، در آیین اختتامیه سومین جشنواره خاطره گویی پیشکسوتان (افتخار من) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به سالروز عملیات پیروزمندانه خیبر در سوم اسفند ماه سال ۱۳۶۲ اشاره کرد و گفت: عملیات پرافتخار خیبر اولین عملیات آبی خاکی رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس بود که باید ویژگی های برجسته این عملیات برای جوانان و نوجوانان که نسل جدید جامعه هستند تبیین شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی دوران دفاع مقدس را سرشار از حماسه، افتخار و  تجربیات و درس های ارزشمند دانست و اظهار داشت:  این فرهنگ ارزشمند ضامن پیشرفت، تحکیم قدرت بازدارندگی ایران اسلامی و عامل برحذر داشتن دشمن از هرگونه توطئه است.  

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات ۱۱ اسفند یک رویداد مهم و رزمایش بزرگ مردم سالاری ملت ایران است که این مردم سالاری دینی از نعمات بزرگ در انقلاب است.  

سردار کریمی با بیان اینکه یکی از نمادهای مردم سالاری دینی انتخابات است، اظهار داشت: دعوت از آحاد مردم در انتخابات مصداق «جهاد فی سبیل الله» است و هر اندازه که باشکوه تر و با حضور محکم تر مردم انجام شود زمینه پیشرفت و حرکت کشور بهتر فراهم خواهد شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، انتخابات را یکی از بسترهای قوی شدن ملت ایران دانست و بیان کرد: حضور حماسی مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ستون امنیت کشور را مستحکم خواهد کرد و لذا همه باید حضور در انتخابات و دعوت از آحاد و اقشار مردم در این رزمایش بزرگ را همچون یک عمل صالح بدانیم و قطعا انتخابات یک عملیات بزرگ است که ملت ایران سرنوشت خود را تعیین می کنند.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال اخیر اشاره کرد و گفت: این دستاوردها با وجود تحریم ها و توطئه های همه جانبه دشمنان به دست آمده و انتخابات یک فرصت دیگر برای پیشرفت و قوی شدن است.  

سردار کریمی ادامه داد: ملت ایران با حضور آگاهانه خود بار دیگر نشان خواهند داد که در برابر ذات پلید و خبیث دشمنان همچون کوه ایستاده اند.  

سردار کریمی با تاکید بر اینکه ملت ایران هرکجا احساس خطر از سودی دشمنان کرده است، تمام قد پای کارآمده اند و تهدیدات را به فرصت ها تبدیل کرده اند، ادامه داد: قطعا حضور باشکوه ملت در یوم الله ۱۱ اسفند آرزوهای دشمنان را به گور خواهد برد.

کد خبر 1751287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha