مردم با حضور در انتخابات دشمنان را ناامید کنند

امام جمعه شهرکرد با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، گفت: دشمنان همانند دوره های قبلی درصدد فتنه انگیزی و کارشکنی هستند تا مردم را از حضور در انتخابات منصرف کنند اما مانند همیشه ناامید خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۴ اسفند) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تبریک در پیش بودن نیمه شعبان و ولادت امام عصر(عج)، گفت: مسئله ظهور یک مسئله عقلانی و حیاتی است که همه بشریت به منجی اعتقاد دارند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری عدل را مأموریت بزرگ منجی عالم بشریت خواند و افزود: آن حضرت زنده و در جامعه نقش آفرین است و سفارش شده که برای ظهور ایشان دعا بفرمایید و از امدادهای غیبی شان بهره ببرید.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه جامعه اسلامی منتظر ظهور آن حضرت بوده و در پی فراهم کردن شرایط ظهور با ایستادگی در برابر ظلم است، اظهار کرد: زمینه ظهور با تحمل سختی ها و با مشقت همراه است که باید در این راه ها مشکلات و جنگ ها را تحمل کرد.

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه نیمه شعبان به روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است، تصریح کرد: این سربازان در عین گمنامی نقش مهمی در آسایش و امنیت مردم‌ دارند و نقش خود را به خوبی در تمام عرصه ها ایفا می کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: دشمنان همانند دوره های قبلی درصدد فتنه انگیزی و کارشکنی هستند تا مردم را از حضور در انتخابات منصرف کنند اما مانند همیشه ناامید خواهند شد.

کد خبر 1751350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha