ظرفیت پیش ثبت نام زائران حج تمتع استان زنجان تکمیل شد

احدی با اشاره به تکمیل ظرفیت پیش‌ثبت‌نام زائرین حج تمتع استان زنجان، گفت: ثبت‌نام کاروان‌ها از روز یکشنبه ۶ اسفندماه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از مدیریت حج و زیارت استان زنجان، ابراهیم احدی، سرپرست حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه ظرفیت پیش‌ثبت‌نام زائرین حج تمتع استان زنجان در سال آینده تکمیل شده است، اظهار کرد: طی روزهای گذشته متقاضیان دارای اولویت توانسته‌اند با مراجعه به سامانه https://reserve.haj.ir با پرداخت هزینه علی‌الحساب  پیش‌ثبت‌نام خود را انجام و در حال حاضر ظرفیت استان تکمیل شده است.

وی افزود: با عنایت به برنامه‌ریزی‌های صورت به عمل آمده و برگزاری آزمون و مصاحبه انجام شده، مدیران کاروان‌های حج تمتع سال ۱۴۰۳ مشخص شده‌اند که در روزهای آینده اسامی و مشخصات دفاتر ثبت‌نامی اعلام و اطلاعات تکمیلی در این خصوص جهت مراجعه متقاضیان از طریق پیام‌رسان‌های این مدیریت و پایگاه اطلاع‌رسانی حج و زیارت در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

احدی اضافه کرد: اولویت‌های جدید اعلام شده (یعنی از مهر تا آذر ۱۳۸۶) صرفاً جهت تکمیل ظرفیت‌های باقی مانده استان بوده و در حال حاضر ظرفیت پیش‌ثبت‌نام استان تکمیل شده است.

این مسئول افزود: هم اکنون ظرفیت اولیه زائرین استان زنجان ۱۰۰۰ نفر است که با استقبال متقاضیان استان تکمیل شده است.

سرپرست حج و زیارت استان خاطرنشان کرد: ثبت‌نام نهایی متقاضیان در کاروان‌ها به تفکیک شهرستان‌ها از روز یکشنبه ۶ اسفند از ساعت ۱۰ صبح همزمان با روز نیمه شعبان از طریق سایت my.haj.ir انجام خواهد شد.

کد خبر 1751390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha