اولین گردهمایی تخصصی استادان مربیان قرآنی نیروی دریایی ارتش

اولین دوره گردهمایی تخصصی استادان و مربیان قرآنی نیروی دریایی ارتش با همکاری دانشگاه قرآن و حدیث قم برگزار شد و با تقدیر از افراد برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ارتش جمهوری اسلامی ایران، اولین دوره گردهمایی تخصصی اساتید و مربیان قرآنی نیروی دریایی ارتش با همکاری دانشگاه قرآن و حدیث در سالن جلسات مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم برگزار و با تقدیر از افراد برتر به کار خود پایان داد.
امیر دریادار دوم  یعقوب سلیمی، جانشین و هماهنگ کننده  اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در این گردهمایی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان گردهمایی تخصصی اساتید و مربیان قرآنی نیروی دریایی ارتش، گفت: در کنار فعالیت های فرهنگی برنامه های قرآنی مورد تاکید نیروی دریایی ارتش بوده و ما نتیجه توجه به فعالیت های قرآنی را در عرصه های مختلف دیده‌ایم.
جانشین و هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نداجا افزود: اعتقاد داریم یکی از مولفه های تاثیر گذار در ارتقای رزم نیروها، توجه به قرآن کریم است و در دفاع مقدس مشاهده کردیم یک رزمنده دین دار بدون سلاح در صحنه نبرد به خوبی از کیان انقلاب و نظام دفاع می‌کند.
امیر دریادار دوم سلیمی تصریح کرد: فعالیت‌های قرآنی تاثیر بسیار زیادی در روحیه و انگیزه نیروهای نداجا دارد و تلاش می‌کنیم تا انس با کلام وحی در قالب برنامه‌های مختلف در پایگاه‌های مختلف نیروی دریایی تقویت شود.
وی عنوان کرد: برنامه های متنوعی طرح ریزی و ساعت ها برای برنامه های قرآنی برنامه ریزی و جلسات متعدد برگزار شده و در سطح نیروی های مسلح مدارس قرآنی حفظ شبانه روزی داریم که مدرسه نخست پس از یک سال در منطقه یکم به کار خود پایان داد و مدرسه دوم در پایگاه دریایی بوشهر کار خود را آغاز کرده است.
جانشین و هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نداجا با اشاره به اهمیت برنامه های قرآنی ویژه کارکنان نیروی دریایی ارتش گفت: طرح سفیران معرفت و بشیر از جمله طرح های قرآنی ما است و علاوه بر قرآن در حوزه نهج البلاغه نیز برنامه ریزی صورت گرفته و در حال انجام است.
سرهنگ مهدی میدانی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم بیان کرد: در مثلث تعلیم و تریبت، مربی نقش مهم و با ارزشی دارد، مربیان حزب اللهی و متدین اشکالات را برطرف کرده و نقش مهمی در تربیت نیروهای جوان بر عهده دارند.
سرهنگ رضا اژدر، رئیس مرکز قرآن عترت و نماز نیروی دریایی ارتش نیز در این مراسم ترویج فرهنگ قرآنی میان کارکنان نیروی دریایی ارتش را مورد توجه قرار داد و افزود: امسال سه دوره تربیت مربی در قالب رزمایش قرآن و معارف در مناطق مختلف کشور برگزار شد که با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته پیش از ماه مبارک رمضان آموزش قرآنی ویژه مربیان انجام می شود تا مربیان عزیز با آمادگی لازم دوره های قرآنی را در ماه مبارک رمضان برگزار کنند.
در پایان این مراسم از افراد برتر شرکت کننده در گردهمایی تخصصی اساتید و مربیان قرآنی نداجا تقدیر شد.

کد خبر 1751467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha