برگزاری برنامه شاد پیمایی از امامزاده عبدالله(ع) تا مصلی امام خمینی(ره) در یاسوج

به مناسبت ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) برنامه شاد پیمایی از امامزاده عبدالله(ع) یاسوج تا مصلی امام خمینی(ره) این شهر همراه با برنامه های شاد برگزار می شود.

«سید محمد ظاهر سیاوش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: امسال همانند سال‌های گذشته نشست شورای سیاست گذاری بنیاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت اعیاد شعبانیه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

معاون اجرایی بنیاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مصوبات این نشست که بیش از ۱۰۰ برنامه شاخص برای این ایام پیش بینی شد، گفت: جشن نیمه شعبان به صورت شاد پیمایی از امامزاده عبدالله (ع) تا خیابان مصلی امام خمینی (ره) یاسوج برگزار می شود.

وی برپایی موکب و غرفه در خیابان مصلی نماز جمعه را از دیگر برنامه های این روز دانست و ادامه داد: به مناسبت ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) برنامه شاد پیمایی در تاریخ ۶ اسفندماه جاری راس ساعت ۹ صبح با همکاری ادارات استان و اقشار مختلف مردمی در شهر یاسوج برگزار می شود.

سیاوش با اشاره به اینکه سخنران این جشن آیت الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج هستند، گفت: با انجام قرعه کشی جوایزی به افراد شرکت کننده و حاضر در جشن اهدا می شود.

کد خبر 1751531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha