اجلاسیه نماز بستری برای ترغیب نسل نو به نماز بود

افشارچی با یادآوری اینکه نفحات نماز قبل از اجلاسیه در استان شروع به وزیدن کرد، گفت: این اجلاسیه بستری برای ترغیب نسل نو به نماز بود که آثار آن را خواهیم دید. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان در آیین تقدیر از دست اندرکاران سی امین اجلاس سراسری نماز با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی نیز باید همچون حوزه اقتصادی کارهای اثرگذار در استان داشته باشیم ، گفت: اجلاس سراسری نماز برای استان نمونه ای از یک کار فرهنگی اثرگذار بود. 


وی به برکات اجلاس سراسری نماز در زنجان اشاره کرد و گفت: این اجلاس با سفر ریاست جمهوری همراه بود که باعث برخی ناهماهنگی ها در اجرای اجلاسیه نماز شد. 


استاندار زنجان با یادآوری اینکه نفحات نماز قبل از اجلاسیه در استان شروع به وزیدن کرد، گفت: این اجلاسیه بستری برای ترغیب نسل نو به نماز بود که آثار آن را خواهیم دید. 


افشارچی با اشاره به اینکه انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را در ۱۱ اسفندماه خواهیم داشت، گفت: که در حوزه سخت افزاری می توان به پیشرفت های نظام در حوزه هسته ای، پزشکی، علمی، نظامی و هزاران مثال دیگر اشاره کرد ولی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه نرم افزار، این است که نظام خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهد. 


افشارچی ادامه داد: رای در انتخابات مجلس بسیار اثرگذار است، اگر فرد اصلح به مجلس راه پیدا کند تغییرات در سطح استان و کشور را خواهیم دید. 


وی با یادآوری اینکه اعتماد مردم و اسلام دو مولفه پایداری نظام است، گفت: امیدواریم شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشیم چرا که مشارکت بالا، کاهش فشارهای بین المللی و گشایش در عبور از پیچ سخت تحریم ها را به دنبال خواهد داشت. 


حجت الاسلام یوسفی رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به اینکه اجلاس سراسری نماز در زنجان برگزار شد، گفت: فعالیت های فوق برنامه در حد قابل قبولی در حاشیه این اجلاس برگزار شد.


وی به برنامه های آموزشی در مساجد، مدارس و دانشگاه در جهت ترویج نماز در نسل نو اشاره کرد و گفت: این اجلاس شروعی برای تقویت توانمندی ستاد اقامه نماز بود و در سال های آتی نیز این برنامه ها اجرایی خواهد شد.

کد خبر 1751561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha