طرح «مدرسه حفظ» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

حجت الاسلام حجت پناه از آغاز اجرای طرح «مدرسه حفظ» با محوریت حفظ جزء سی ام قرآن کریم در استان چهارمحال و بختیاری همزمان با نیمه شعبان المعظم خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدابراهیم حجت‌پناه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با میلاد سراسر نور منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود(عج) اجرای طرح «مدرسه حفظ» با محوریت حفظ جزء سی ام قرآن کریم در استان چهارمحال و بختیاری برای اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و خادمیاران رضوی آغاز می شود.   

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان چهارمحال و بختیاری افزود: طرح «مدرسه حفظ» با محوریت حفظ جزء سی ام قرآن کریم ویژه کارکنان، مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و خادمیاران رضوی استان چهارمحال و بختیاری است و از محتوای «مدرسه حفظ استاد علی حبیبی» در این طرح استفاده می شود.

وی افزود: محتوای حفظ قرآن کریم به صورت روزانه در کانال بچه های مسجد استان چهارمحال و بختیاری به نشانی eitaa.com/chb_bachehayemasjed و کانال کانون خدمت رضوی به نشانی eitaa.com/razavi_chb_۸ بارگذاری می شود.

حجت الاسلام حجت پناه افزود: افزون بر۶۳ هزار نفر در استان عضو کانون های فرهنگی هنر مساجد استان و ثبت شده در سامانه بچه‌های مسجد و ۲ هزار ۴۰۰ خادمیار و یاور رضوی از مدیریت کانون خدمت رضوی استان در دایره اجرای این طرح قرار دارند.

کد خبر 1751567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha