جشنواره تولیدات رسانه ای"حماسه حضور" در زنجان برگزار می شود

جشنواره تولیدات رسانه‌ای با عنوان حماسه حضور با محوریت انتخابات  مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در  زنجان برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، جشنواره رسانه ای "حماسه حضور" با محوریت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به همت معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین شورای اطلاع‌رسانی استان  زنجان و با هدف ترغیب و تشویق اصحاب رسانه به تولیدات محتوایی فاخر و اثرگذار، ایجاد فضای پرشور و شعور انتخاباتی، کمک به انتخاب آگاهانه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برگزار می‌شود.


اخلاق انتخاباتی، اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری، انتخابات سالم، نقش رسانه‌ها و جریان‌های سیاسی در انتخابات، ویژگی‌های نماینده اصلح، بررسی وظایف نمایندگان و تاثیر بر انتخابات و رای اولی‌ها محورهای اصلی جشنواره و همچنین تولیدات محتوایی مردمی نیز به عنوان بخش ویژه جشنواره تولیدات رسانه‌ای حماسه حضور است.


آثار ارسالی باید از اول مهر تا دوازدهم اسفند 1402در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری و شنیداری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تولید محتواهای مردمی در سکوهای ایرانی: ایتا، سروش، روبیکا و.... منتشر شده باشند و شرکت کنندگان باید لینک کوتاه تولیدات خود را به همراه تصویر کارت ملی، شماره تماس و قالب اثر تا بیستم اسفندماه از طریق پیام رسان‌ ایتا  به شماره‌همراه   09190603735  ارسال نمایند.


گفتنی است عکس، پوستر، اینفوگرافیک، کلیپ، محتوای صوتی، موشن گرافیک، خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، مقاله و یادداشت قالب‌های جشنواره تولیدات رسانه‌ای "حماسه حضور" است.

کد خبر 1751637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha