استقرار ۸۳ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از تعیین و استقرار ۸۳ شعبه اخذ رأی ویژه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان خبر داد.

دکتر علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: تعداد ۸۳ شعبه اخذ رأی برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان تعیین شده که نسبت به دوره قبل انتخابات مجلس، ۱۳ شعبه اخذ رأی افزایش یافته است.

رئیس کارگروه اجرای انتخابات شهرستان آران و بیدگل افزود: از این تعداد، ۶۸ شعبه در بخش مرکزی شامل شهرهای آران و بیدگل، نوش آباد و سفید شهر و سه روستای علی‌آباد، محمدآباد و یزدل و ۱۵ شعبه در  بخش کویرات شامل شهر ابوزیدآباد و روستاهای محمدآباد، علی‌آباد، فخره، ریجن، کاغذی و حسین‌آباد، قاسم‌آباد و یزدلان آرای مردم را اخذ خواهند کرد.

رضایی افزود: از مجموع شعب اخذ رأی شهرستان آران و بیدگل، ۴۹ شعبه در مساجد و حسینیه ها، ۲۲ شعبه در مدارس، ۶ شعبه در بقاع متبرکه، ۲ شعبه سایر اماکن و ۴ شعبه سیار است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: تعداد ۸۵۶ نفر عوامل اجرایی و ۳۲۰ نفر عوامل نظارت و بازرسی شورای نگهبان عهده دار برگزاری این انتخابات در شهرستان آران و بیدگل خواهند بود.

علی اکبر رضایی با تاکید بر برگزاری انتخابات بر مدار قانون، سلامت و بی‌طرفی کامل عوامل اجرایی و هیات‌های اجرایی شهرستان یادآور شد: یکی از وظایف مهم مسئولان و عوامل برگزاری انتخابات، رعایت اصل امانتداری و اجرای دقیق قانون و آیین‌نامه‌های مرتبط انتخابات است.

وی افزود: ترویج یأس و ناامیدی در بین مردم و تحریم انتخابات یکی از مهم ترین اهداف و توطئه های دشمن در شرایط کنونی کشور است و بهترین راه بی‌اثر کردن آن، حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات است و  بر این اساس دولت سیزدهم همه تلاش خود را جهت تحقق این مهم به کار خواهد بست.

 دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

کد خبر 1751776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha