مشارکت حداکثری در انتخابات، اقتدار ملی را به همراه دارد

افشارچی به ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، اقتدار ملی را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان امروز در همایش هزار نفری دانش آموزان پسر، با بیان اینکه در میان دانش آموزان، افراد نخبه ای پرورش می یابند، اظهار داشت: در زندگی ۲ مسیر انجام کارهای آسان و دیگری کارهای سخت وجود دارد.

وی، با بیان اینکه دانش آموزان باید با مطالعه، قدرت فکری خود را بیش از گذشته تقویت کنید، ادامه داد: به این مهم باید توجه داشت که در بحبوحه زندگی، مسیر راحت نمی تواند مسیر درستی باشد.

افشارچی با بیان اینکه هم اکنون با وجود تمامی مشکلات، حاکمیت به مردم اعتماد کرده است، اضافه کرد: حاکمیت با برگزاری انتخابات و رای این فرصت را داده است که عموم مردم در سرنوشت کشورشان دخالت داشته باشند.

استاندار زنجان بر اهمیت انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو اشاره کرد و خطاب به رای اولی ها گفت: یک رای شما برای تربیت خودتان اهمیت زیادی دارد به این دلیل که می توانید تجزیه و تحلیل داشته باشید، پس این بلوغ اجتماعی را قدر بدانید که اتفاق مهمی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز با بیان اینکه چشم امید کشور به توان، اندیشه و افکار شما دانش آموزان است، ادامه داد: رهبری وقتی از امید سخن می گویند، منظورشان نوجوانان میهن اسلامی است.

علی اسماعیلی با تاکید بر اینکه حضور آحاد مختلف مردم به ویژه دانش آموزان رای اولی در پای صندوق های رای عهد و پیمانی دوباره با شهداست، افزود: به طور یقین حضور آگاهانه دانش آموزان در این عرصه ارزشمند و بسیار تاثیر گذار است.

مادر شهیدان خالقی پور نیز که سه پسر خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است گفت: شما دانش آموزان رای اولی در آینده نقش تاثیر گذاری را در این مملکت ایفا خواهید کرد.

وی با بیان اینکه شما دانش آموزان در انتخابات پیش رو باید نقش فعالی داشته باشید، اظهار داشت: مردم همیشه در کنار رهبری بودند و امیدوارم شما نیز در این رخداد پیش رو نقش فعال و سازنده ای داشته باشید.

کد خبر 1751796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha