جشنی با حضور ۸۰ درصد نوجوانان و جوانان عضو مسجد امام حسین(ع)

به همت کانون فرهنگی و هنری باقرالعلوم شهرستان گچساران جشن نیمه شعبان با حضور قشرهای مختلف برگزار که بیش از ۸۰ درصد مخاطبین این برنامه را نوجوانان و جوانان تشکیل دادند.

خبرگزاری شبستان___یاسوج: با توجه به ضرورت ارتقا سطح اخلاقی و معنوی افراد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان، می‌طلبد که برنامه‌های فرهنگی و هنری جذاب در دستور کار قرار گیرد تا این اقشار از برنامه‌ها استقبال لازم را داشته باشند.

اجرای برنامه‌های مخاطب پسند و جذاب همچنین استفاده از ظرفیت نسل جوان در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی، و هنری به مساجد و مراکز دینی نیاز امروز جامعه برای تقویت مشارکت این قشر در زمینه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و دینی در سطح جامعه است.

مسئولان و متولیان فرهنگی در مساجد نیز وظیفه دارند در راستای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد، فعالیت‌های مخاطب پسند و به روزتری در دستور کار داشته باشند.

در همین راستا کانون فرهنگی و هنری باقرالعلوم، مسجد امام حسین (ع) شهرستان گچساران به عنوان یک کانون موفق در عرصه‌های مختلف که در طول سال و مناسبت‌های مختلف نقش ارزشمندی در زمینه فعالیت‌های فرهنگی، هنری، کمک به نیازمندان و... انجام می‌دهد به مناسبت نیمه شعبان جشن بزرگی در گچساران برگزار کرد.

نکته قابل توجه در جشن نیمه شعبان این بود که بیش از ۸۰ درصد مخاطبین این برنامه فرهنگی، هنری و مذهبی را نوجوانان و جوانان تشکیل دادند.

جشنی با حضور ۸۰ درصد نوجوانان و جوانان عضو مسجد امام حسینی(ع)

مدیر کانون فرهنگی و هنری باقرالعلوم، مسجد امام حسین (ع) گچساران در این زمینه، گفت: با توجه به پیش بینی برنامه‌های مخاطب پسند و متنوع، نوجوانان استقبال خوبی از برنامه جشن بزرگ نیمه شعبان داشتند.

«محمد جان رجبی» با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در جشن بزرگ نیمه شعبان، افزود: اجرای سرود، دکلمه، مسابقه حضوری و کتبی «درد دل و دلنوشته به امام زمان (عج)»، سخنرانی، مولودی خوانی و قرائت شعر لری در وصف امام عصر (عج) از جمله برنامه‌های این جشن بود.

وی از شرکت بیش از ۸۰ نفر در مسابقه «دلنوشته‌ای به امام زمان (عج)» سخن به میان آورد و ادامه داد: ۲۰ نفر از کسانی که بهترین دلنوشته را داشتند، جوایز نقدی اهدا شد.

جشنی با حضور ۸۰ درصد نوجوانان و جوانان عضو مسجد امام حسینی(ع)

رجبی خاطرنشان کرد: نکته جالب توجه در این جشن حضور بیش از ۸۰ درصد قشر نوجوان و جوان بود.

گفتنی است، این جشن به همت کانون فرهنگی و هنری باقرالعلوم، مسجد امام حسین (ع) گچساران و با همکاری هیئت فرهنگی بین الحرمین، پایگاه بسیج و کانون محله ای خدمت رضوی این مسجد برگزار شد.

جشنی با حضور ۸۰ درصد نوجوانان و جوانان عضو مسجد امام حسینی(ع)

کد خبر 1751853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha