هلال‌احمر محیطی امن و تاثیرگذار برای جوانان است

به گفته هاشمی، جوانان باید جمعیت هلال ‌احمر را به عنوان یک فعالیت تاثیرگذار و فوق برنامه قوی و غنی و محیط امن در زندگی خود بدانند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حکمت اله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در نشست تخصصی با روسای شعب و کارشناسان امور جوانان هلال‌احمر استان افزود: اهداف و رکن اصلی جمعیت هلال‌احمر حمایت از انسان‌هاست و هلال‌احمر بواسطه رسالت خود از امنیت شغلی برخوردار و یک فعالیت تاثیر گذار و فوق برنامه قوی و غنی در زندگی جوانان است.

وی اظهارداشت:  باتوجه به اینکه ورود و شروع فعالیت در جمعیت هلال‌احمر بواسطه واحد جوانان است همکاران در این حوزه باید طبق اهداف و رسالت جمعیت هلال‌احمر فعالیت کرده و امید مضاعفی در بین جوانان ایجاد کنند همچنین در رفتار خود با جوانان باید پایه و اساس روانشناسی و جامعه شناسی را سر لوحه کار خود قرار دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال ‌احمر استان زنجان با بیان اینکه کار با جوانان سخت است، گفت: برای فعالیت در این حوزه باید از انگیزه و انرژی بالایی برخوردار باشیم و همچنین نگاه جوانان باید سیستمی و بر اساس اصول هلال‌احمر باشد.

هاشمی ادامه داد: باتوجه به اینکه آینده نظام در دست جوانان است و امروزه حاکمیت و مقام معظم رهبری حفظه الله دغدغه جوانان را دارند باید جوانان را با توجه رسالت و اهداف بشردوستانه هلال‌احمر تربیت و پرورش دهیم و محیط امنی برای فعالیت آنان ایجاد کرده تا بتوانند پایه‌های فکری و معرفتی قوی داشته باشند.

وی تاکید کرد: هلال‌احمر باید بتواند حوزه جوانان را تبیین کرده و جوانان را به عنوان ظرفیت‌های مهم جمعیت معرفی کند چرا که منجر به کاهش دغدغه‌ بسیاری از خانواده ها شده و از هزینه‌های فکری و مالی به واسطه‌ همین تربیت کاسته می‌شود.

گفتنی است، ستاد هماهنگی طرح نوروزی ۱۴۰۳ و پویش کاشت نهال با حضور مدیرعامل، معاون امور جوانان، سرپرست معاونت امداد ونجات،  روسای شعب و کارشناسان حوزه جوانان هلال‌احمر شعب استان زنجان برگزار شد.

همچنین در حاشیه این نشست مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان از زحمات یکساله و کسب رتبه عالی کشوری معاونت امور جوانان استان زنجان در ارزیابی برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی تقدیر و قدردانی کرد.

کد خبر 1751890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha