قوانین مصوب نشان می‌دهد رأی ما بی‌تاثیر نیست

نوروزی‌فر با اشاره به اهمیت مشارکت همه جانبه و پرشور مردم در انتخابات، گفت: تناسب سازی حقوق بازنشسته‌ها، ۹ برابر شدن یارانه، تخصیص اعتبار مالی برای دهک‌های مختلف، کم شدن سه ماهه از خدمت سربازی در چهار گذشته یعنی رأی ما بی‌تأثیر نبوده است. 

ابراهیم نوروزی فر در جریان برپایی انتخابات پیش رو به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: یکی از محورهای مبنایی و ستونی نظام جمهوری اسلامی مردم هستند و مردم سالاری دینی ویژگی شاخص انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به اهمیت مشارکت همه جانبه و پرشور مردم در عرصه صندوق های رأی گفت: یکی از فواید و برکات حضور مردم در عرصه انتخابات تبیین مقبولیت و مشروعیت نظام انقلاب اسلامی است. 

وی با بیان اهمیت جایگاه مشارکت مردم در عرصه سیاسی انتخابات بیان کرد: سوالی ممکن است برای بسیاری از مردم پیش آید که می خواهند اعتراض خود را نسبت به وضعیت اقتصادی نشان دهند؛ این عزیزان باید کمی تفکر کنند که رأی ندادن آن ها موجب بهبود شدن وضعیت می شود یا خیر؟! 

وی با در نظر گرفتن رویدادهای قابل تأمل در مجلس چهارسال گذشته، توضیح داد: متناسب سازی حقوق بازنشسته ها، ۹ برابر شدن یارانه، تخصص اعتبار مالی برای دهک های مختلف، کم شدن سه ماهه از خدمت سربازی و .... هر یک از این ها یعنی رأی تو بی تأثیر نبوده است. 

نوروزی فر تصریح کرد: رقم خوردن شرایط جدید اقتصادی با همراهی و همگامی تمامی مردم در عرصه مشارکتی انتخابات حاصل می شود برای تحقق این رویداد تمامی مردم باید مشارکت داشته باشد. 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: تحقیق و تفحص نسبت به کاندیداهای انتخاباتی، بررسی شعارها و اهداف آن ها در انتخاب آنان به عنوان کاندیدای مجلس مهم است.

کد خبر 1751907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha