سهم ۳۸ درصدی مدارس از تعداد شعب اخذ رأی در استان خراسان جنوبی

سلیمی از سهم ۳۸ درصدی مدارس از تعداد شعب اخذ رأی استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ موسی سلیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: برای انتخابات یازدهم اسفندماه تعداد  ۷۶۶ شعبه اخذ رأی در سطح استان پیش بینی شده است.


وی تصریح کرد: این تعداد شعبه اخذ رأی به نسبت یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزایش ۱۳ درصدی (۸۹ شعبه) دارد.


مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: از مجموع شعب اخذ رأی پیش بینی شده، ۲۹۱ شعبه ثابت و سیار در مدارس سطح استان مستقر خواهند بود.


سلیمی با اشاره به اینکه ۳۸ درصد شعب در مدارس مستقر می شوند، متذکر شد: از این تعداد ۲۵۳ شعبه به صورت ثابت در مدارس مستقر می شوند.


وی با بیان اینکه چهار شعبه ثابت در مراکز بهداشتی و درمانی استان مستقر می‌باشند، اظهار داشت: تعداد ۱۱۷ شعبه ثابت و سیار نیز در مساجد و حسینیه ها مستقر هستند.


دبیر ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی افزود: از مجموع شعب پیش بینی شده برای این دوره از انتخابات، ۲۸۵ شعبه در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف( ۱۶۷ ثابت و ۱۱۸ سیار )، ۱۸۹ شعبه در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه(۱۲۰ ثابت و ۶۹ سیار)، ۱۲۶ شعبه در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه (۴۰ ثابت و ۸۶ سیار) و ۱۶۶ شعبه در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه(۸۶ ثابت و ۸۰ سیار) است.

کد خبر 1751950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha