زادگاه شهیدسلیمانی، آماده خلق حماسه‌ای دیگر در ۱۱ اسفند

امام جمعه رابر با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات؛ گفت: مردم زادگاه شهیدسلیمانی مثل سایر شهرستان های استان کرمان آماده خلق یک حماسه سیاسی در ۱۱ اسفند هستند.

حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ انتخابات را از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران و ثمره خون شهدا عنوان و بیان کرد: در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی، ۳۹ انتخابات برگزار شده و ان شاءالله چهلمین جشن حماسه سیاسی در ۱۱ اسفندماه جاری توسط مردم رقم خواهد خورد.

امام جمعه رابُر حضور در انتخابات و تعیین نماینده در خبرگان، مجلس و... توسط خود مردم را نشانه پایبندی به نظام و حاکمیت دانست و گفت: مردم حتی در آبادانی شهر و روستای خود با انتخابات شوراها نقش دارند و هیچ کجای دنیا به این شکل با مردم سالاری مدیریت نمی شود که در نظام مقدس جمهوری اسلامی! حاکمیت های بیگانه نیز به این شکل، نظام سلطه خود را به انتخاب مردم قرار نمی دهند.

وی ادامه داد: اما در کشور ما مردم در صحنه هستند، حضور میدانی دارند و خادمین خود را انتخاب می کنند که حاکمیت دینی زمان ظهور نیز چنین است و مردم بر اساس حضور حداکثری پای حکومت جهانی حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی می ایستند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با ابراز امیدواری بر اینکه جشن حماسه سیاسی دیگری با شور و نشاط مضاعف در ۱۱ اسفند برگزار شود؛ یادآور شد: اهمیت انتخابات بر کسی پوشیده نیست و مردم سرنوشت خود را تعیین کرده و نقش عظیمی در انتخابات دارند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان از همان ابتدا با حضور حداکثری مردم ما در صحنه، مخالف بوده و هستند و ترورها و ناامنی های اخیر برای منصرف کردن مردم از آمدن پای صندوق رأی است اما مردم ما بصیر هستند.

امام جمعه رابر افزود: مردم زادگاه شهیدسلیمانی مثل سایر شهرستان های استان آماده خلق یک حماسه سیاسی در ۱۱ اسفند هستند کمااینکه در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، شهرستان رابر بالاترین مشارکت استان کرمان را با ۹۰ درصد به خود اختصاص داد و البته حق هم همین بود.

وی تأکید کرد: به کوری چشم دشمنان در انتخابات پیش رو نیز برگ زرین و افتخار دیگری بر دفترچه انقلاب ثبت و مدال حضور حداکثری بر سینه رابری ها نصب می شود و مردم به فضل الهی دشمنان را در سرتاسر گیتی مأیوس خواهند کرد.

کد خبر 1751965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha