کلید توسعه کردستان در گرو مشارکت گسترده مردم در انتخابات است

رمضانی با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات گفت: کلید توسعه کردستان درگرو مشارکت گسترده مردم در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، مهدی رمضانی رییس ستاد انتخابات استان کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون فضای  رقابت در کردستان بین  ۱۳۳ نامزد انتخابات برقرار است و برای هر کرسی ۲۲ نفر رقابت می کنند.

وی افراد تعداد واجد شرایط رای استان را یک میلیون و ۲۵۰ هزار  نفر از جمعیت کردستان اعلام کرد و از تمهیدات ویژه در حوزه فرآیندها و تمرکز ستاد انتخابات استان جهت برگزاری انتخابات سالم و تلاش برای حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو خبر داد.

وی تاکید کرد: ستاد انتخابات فعالیت خود را از سال گذشته آغاز کرد و از اردیبهشت ماه با ورود به عرصه جدی تر در چهار حوزه راهبردهای رهبرمعظم انقلاب مبنی بر مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت فعالیت خود را متمرکز کرد.

رمضانی افزود: در حوزه برگزاری انتخابات، سالم و امن بودن وظیفه تام ستاد انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان با اشاره به اینکه در حوزه مشارکت، دغدغه اصلی مسوولان و رهبر معظم انقلاب تقویت این گزینه است، تاکید کرد: هر چه حضور بالاتر باشد و مشارکت سیاسی افزایش یابد، بُرد کرده‌ایم و معتقدیم کلید توسعه کردستان مشارکت گسترده در انتخابات است. وی با باین اینکه تصویر زیبای استقبال مردم کردستان از رییس جمهور، توان چانه زنی دیپلماسی در سطح ملی را بالا برد اظهار کرد: مشارکت نیز چنین وجهی و حتی بالاتر از آن دارد.

کد خبر 1751986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha