اجازه ندهیم مسببین وضع موجود دوباره داخل مجلس بیایند

حجت الاسلام فرحمند با بیان اینکه نباید اجازه دهیم همان هایی که کم کاری و بی توجهی به مردم و مملکت داشته اند دوباره صندوق های رای را مصادره کنند گفت: لذا هر چقدر که ناراحتیم و گله داریم باید بیشتر در عرصه انتخابات حضور داشته باشیم تا اجازه ندهیم مسببین وضع موجود دوباره داخل مجلس بیایند.

حجت الاسلام سعید فرحمند_ مسئول بسیج رسانه آستانه اشرفیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه در باب انتخابات می توان از چند جنبه، مذهبی ها، ملی ها و وطن دوست ها و نیز از باب عقلانی وارد شد، گفت: مذهبی ها باید بدانند این اسلام، این دین و این نظام بر پایه حضور مردم بنا نهاده شده و اگر مردم پا پس بکشند و بگویند ما انقلاب کردیم و تمام، یقینا نااهلان می آیند و انقلاب را مصادره خواهند کرد.

وی با استناد به خانه نشینی امیرالمومنین بیان کرد: حضرت علی(ع) نیز بدون حمایت مردم و حضور در صحنه، ۲۰ سال خانه نشین شدند.  

فرحمند افزود: وطن دوست ها باید بدانند که ایران در طول تاریخ همیشه مثل بره زیبا و پرواری بوده که گرگ ها چشم طمع به آن را داشتند و اگر ایرادی و ناراحتی داریم راه حل درست شدنش به دست خود ما است نه اینکه با قهر کردن بگذاریم گرگ ها سو استفاده کنند.  

وی ادامه داد: از باب عقلی هم باید گفت، اگر چیزی خراب است می توانیم درستش کنیم نه اینکه از بین ببریمش، زیرا خانه کثیف را تمیز می کنند نه اینکه برای حل مشکل خرابش کنیم.  

فرحمند اذعان کرد: یقینا از مسئولینی ناراحت هستیم و عقل می گوید آن مسئولین را باید کنار بگذاریم نه اینکه با قهر با صندوق رای اجازه دهیم همان هایی که از آنها کم کاری و بی توجهی دیده ایم دوباره صندوق های رای را مصادره کنند.  

وی همچنین گفت: هر چقدر که ناراحتیم و هرچقدر که بیشتر گله داریم باید بیشتردر عرصه انتخابات حضور داشته باشیم تا آنهایی را که این شرایط را برایمان رقم زده اند از صحنه حذف کنیم و اجازه ندهیم مسببین وضع موجود دوباره داخل مجلس بیایند.

کد خبر 1752023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha