انتخابات با هوشیاری دستگاه های امنیتی در کمال آرامش و امنیت برگزار خواهد شد

یزدان افشاری پور با بیان اینکه قطعا با هوشیاری دستگاه های امنیتی و اعضای شورای تامین دشمن به هدف شوم خود نخواهد رسید، تاکید کرد: ان شاءالله با هوشیاری دستگاه های امنیتی انتخابات را در بستری همراه با امنیت و آرامش در کمال صحت و سلامت برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، نشست آموزشی و توجیهی محافظین شعب اخذ رأی شهرستان عنبرآباد با حضور اعضای شورای تامین این شهرستان برگزار شد.

یزدان افشاری پور در این نشست، گفت: اقتدار نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و خدایی نکرده اگر اقتدار این نیروها خدشه دار شود، نظام مقدس جمهوری اسلامی تضعیف می شود.

فرماندار عنبرآباد از ابراز کرد: شما نیروی نظامی، انتظامی و بسیجیان با نماینده فرماندار که فرمانده میدانی شعب اخذ رای است همکاری و همراهی کنید تا شاهد انتخاباتی سالم و در کمال آرامش باشیم.

وی با بیان اینکه هیات نظارتی و اجرایی در کنار شما نقش بسزایی در برگزاری انتخاباتی سالم دارند، اظهار کرد: انتخاب عوامل اجرایی اخذ رای بدون نگاه سیاسی صورت گرفته است.

یزدان افشاری پور عنوان کرد: گر چه انتخاب نمایندگان فرماندار حق قانونی فرماندار است اما این مهم در سایه وحدت، همدلی، مشورت و تعامل با اعضای شورای تامین محقق شد.

فرماندار عنبرآباد با اشاره به وجود ۸۵ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه عنبرآباد، خاطرنشان کرد: به منظور صیانت از آرای مردم که امانت و حق الناس است، شعب اخذ رای به صورت تصویری و صوتی پایش می شوند.

وی با بیان اینکه دشمن شکست خود را در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پذیرفته است، عنوان کرد: گر چه با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم اما این مشکلات را تحمل کردیم تا اقتدار، آزادگی جمهوریت و تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ شود.

افشاری پور بیان کرد: دشمن همه راه ها را برای شکست و زمین گیر کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار برده است و به دلیل شکست های پی در پی مستأصل شده بنابراین می خواهد با بر هم زدن نظم، امنیت و آرامش آخرین تیر ترکش خود را به سمت جمهوری اسلامی شلیک کند.

فرماندار عنبرآباد با بیان اینکه قطعا با هوشیاری دستگاه های امنیتی و اعضای شورای تامین دشمن به هدف شوم خود نخواهد رسید، تاکید کرد: ان شاءالله با هوشیاری دستگاه های امنیتی انتخابات را در بستری همراه با امنیت و آرامش در کمال صحت و سلامت برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: مردم همواره در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های آن حضور داشته اند و ان شاءالله ۱۱ اسفندماه با حضور پرشور خود یک بار دیگر با آرمان های نظام و رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.

کد خبر 1752035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha