انتخابات ۱۱ اسفند عرصه جنگ با دشمن است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: این انتخابات عرصه‌ی جنگی است که دشمن برای کاهش مشارکت مردم و نشان دادن دلخوری‌های آنان آغاز کرده اما مردم باید آگاه شوند که عدم حضور، باعث ایجاد امیدواری در جبهه دشمن می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری، سه‌شنبه(۸ اسفند) در جمع رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی گفت: سال‌های اخیر در حال جنگ رسانه‌ای هستیم و دشمن با ضریب دادن به نقص‌ها و ضعف‌هایی که در همه کشورها هم هست؛ به ملت ایران پمپاژ ناامیدی می‌کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد: رسانه‌های انقلاب باید به مردم آگاهی‌ بدهند که اینها فیک و موج‌سواری دشمن برای تضعیف نظام و جبهه انقلاب است.

وی از مدیران رسانه‌های انقلابی به فرماندهان جنگ شناختی تعبیر کرد که  مجموعه ذیربط آنان در جلوی منطقه نبرد قرار دارد؛ بر رسانه‌ای کردن آنچه دشمن سانسور می‌کند؛ تاکید و بیان کرد: در حالیکه بی‌خانمانی، خودکشی‌ و... در آمریکا و برخی کشورها بیداد می‌کند اما همه اینها توسط دشمن سانسور می‌شود.

سردار نظری ادامه داد: آنها از طریق رسانه برای مردم خود امیدواری ایجاد می‌کنند اما در کشورهایی که با آنها مشکل دارند از جمله در ایران، بذر ناامیدی می‌پاشند و فکر می‌کنند بعد از ۴۵ سال می‌توانند ایران را استثمار کنند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند گفت: این انتخابات عرصه‌ی جنگی است که دشمن برای کاهش مشارکت مردم و نشان دادن دلخوری‌های آنان {از مشکلات اقتصادی} آغاز کرده اما مردم باید آگاه شوند که عدم حضور، باعث ایجاد امیدواری در جبهه دشمن می‌شود و قدرت مجلس منتخب را کاهش می‌دهد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اصحاب رسانه را از موثرترین اقشار برای پاسخ به دشمن در این شرایط جنگی دانست و افزود: رسانه‌ها می‌توانند با محتوای واقعی و امیدبخش نسل جوانِ متأثر از فضای مجازی را روشن و به آینده امیدوار کنند.

وی تاکید کرد: کار رسانه‌ای باید آفندی باشد و مسائل را آنقدر خوب پیش‌بینی و در این جنگ چنان بازی کنیم که از دشمن جلو و روایت اول را داشته باشیم.

کد خبر 1752040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha