انتخاب بر اساس شاخص‌های رهبری، سرنوشتی امیدوار کننده برای جامعه خواهد داشت

حجت الاسلام خواجه پور گفت: اگر انتخاب ما بر اساس شاخص‌های مدنظر مقام معظم رهبری باشد، قطعاً سرنوشت کشورمان، سرنوشتی امیدوار کننده برای جامعه خواهد بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مارگون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات را مصداق عمل صالح معرفی کردند، متمسک می‌شویم به آیه‌ی ۱۲۰ سوره‌ی توبه که می‌فرمایند: «مطمئن باشید هر کاری که کفار را خشمگین کند، عمل صالح است».

حجت الاسلام والمسلمین «رحم الله خواجه پور» گفت: از آنجا که چشم تمام دشمنان به انتخابات ایران اسلامی دوخته‌ شده تا مردم را نسبت به سرنوشت کشورشان با عدم حضور پای صندوق‌های  رای، دلسرد و منصرف کنند و آنچه باعث می‌شود دشمن به لرزه افتاده و خشمگین شود، حضور باشکوه و پرشور مردم پای صندوق‌های رای است که خنثی کردن و خشمگین کردن دشمنان در واقع مصداق عمل صالح مورد تاکید مقام معظم رهبری است .

وی ادامه داد: باید گفت یکی از مصداق‌های عمل صالح توسط ملت شریف ایران اسلامی، سرنگون کردن رژیم منحوس پهلوی، پیروزی انقلاب و حکومت اسلامی بود که قطعا این حکومت اسلامی به حکومت جهانی حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف متصل خواهد شد.

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه باید حضور در انتخابات را مصداق عمل صالح دانست، افزود: با این حضور، توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی خنثی و هم حضور مردم در انتخابات سرنوشت ساز آنها را خشمگین و به لرزه می‌اندازد.

حجت الاسلام خواجه پور با اشاره به اینکه اگر انتخابات مهم نبود دشمنان انقلاب اسلامی این همه بر انتخابات پیش رو مانور نمی‌دادند، یادآور شد: یقیناً دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور مردم ایران پای صندوق‌های رای، آرزوهای دیرینه خود را به گور خواهند برد.

وی با بیان اینکه حضور مردم شریف ایران اسلامی پای صندوق‌های رای اتفاقات بسیار خوبی را در پی خواهد داشت، بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی با حضور مردم پای صندوق‌های رای، ناکام خواهند شد .

امام جمعه شهرستان مارگون خاطرنشان کرد: اگر انتخاب ما بر اساس شاخص‌های مدنظر مقام معظم رهبری باشد، قطعاً سرنوشت کشورمان، سرنوشتی امیدوار کننده برای جامعه خواهد بود و اوج نا امیدی دشمنان را در پی خواهد داشت .

حجت الاسلام خواجه پور ضمن تاکید بر اینکه بعضی انتخاب‌ها از روی جهالت است، اظهار کرد: بسیاری از مشرکین انگیزه‌ی بت‌پرستی‌شان را جهل اعلام می‌کردند و می‌گفتند «إِنَّا وَجَدْنَا آبَاءَنَا عَلَیٰ أُمَّه، یعنی پدرهای ما مشرک بودند، ما هم همین مسیر را می‌رویم» که این انتخاب از نظر قرآن مردود است.

وی افزود: قوم حضرت موسی علیه‌السلام وقتی به روستایی که مردم بت می‌پرستیدند، رسیدند با توجه به اینکه معجزات حضرت را دیده بودند، «گفتند برای ما هم یک بت درست کنید، وقتی حضرت موسی علیه‌السلام متوجه شد، فرمود: «إِنَّکُمْ قَوْمٌ تَجْهَلُون، یعنی شما خیلی جاهلید و این انتخابتان از روی تقلید و نگاه به مردم است».

امام جمعه شهرستان مارگون با اشاره به اینکه این جهالت هم کار دستشان داد، یادآور شد: انگیزه‌ انتخاب اگر جهل باشد، ارزشی ندارد.

حجت الاسلام خواجه پور ادامه داد: اگر از روی جهالت انتخاب کنیم، قطعاً نمی‌توانیم مجلس قوی تشکیل دهیم و وقتی مجلس ضعیف تشکیل شود، نفوذ دشمنان بیشتر می‌شود؛ لذا همه مردم بصیر ایران اسلامی باید با توجه به شاخصه ها و منویات مقام معظم رهبری، کاندیدای خود را انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه بشر با انتخاب زنده بوده و با انتخاب زندگی می‌کند، امّا گاهی انتخاب غلط است، گاهی درست، گفت: اگر انتخاب غلط باشد، هزینه‌ی سنگینی دارد، اگر هم درست باشد آثار فراوانی دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مارگون با بیان اینکه نوع انتخاب‌ها اگر غلط باشد بستگی به کاربرد آن دارد، ادامه داد: به عنوان مثال اگر انسان یک شغلی را اشتباه انتخاب کرد ممکن است عوض کند، امّا فرض کنید شخصی دین‌ خود را اشتباه انتخاب کند، هزینه‌ آن سنگین است، انتخاب چند لحظه بوده امّا هزینه سنگین است.

حجت الاسلام خواجه پور با اشاره به اینکه منزلت مسجد به عنوان یک نهاد فرهنگی، دینی و اجتماعی بر کسی پوشیده نیست، بیان کرد: این مکان از صدر اسلام تاکنون با برخورداری از کارکردهای گوناگون، موجبات توسعه فرهنگ و تمدن اسلامی را مهیا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ائمه جمعه و جماعات می‌توانند در معرفت و شناخت معیارها به مردم بصیرت دهند و این مسجد سنگری است که از طریق همین سنگر(مسجد) رزمندگان جبهه و جنگ بصیرت افزایی می‌شدند و در مقابل باطل ایستادند و مبارزه کردند.

امام جمعه شهرستان مارگون گفت: ائمه جمعه می‌توانند با تکیه بر شاخصه‌های مدنظر مقام معظم رهبری حفظه الله و تحلیل منویات مقام معظم له مردم را نسبت تاثیرات انتخابات در سرنوشت کشور آگاه کنند.

کد خبر 1752051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha