حضور پرشور مردم در انتخابات اقتدار ملی را افزایش می‌دهد

احمدی وجد گفت:حضور پر شور مردم در انتخابات مجلس، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و اقتدار ملی را افزایش می‌دهد.

مصطفی احمدی وجد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت:جمهوری اسلامی ایران ابتکار امام خمینی ره بود که یک مدل جدیدی را در دنیا به نام مردم سالاری دنیا بنیانگذاری کرد و مقام معظم رهبری هم در این خصوص می‌فرماید: انتخابات نمایش قدرت مردم سالاری دینی و خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

 معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و دبیر ستاد انتخابات شهرستان هرسین افزود: انتخابات مظهر خدا باوری، مردم باوری و خود باوری است و رای به هر کدام از این نامزدها که از کانال شورای نگهبان رد شده اند به فرموده مقام مظعم رهبری رای به جمهوری اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان هرسین حدود ۸۰۳۷۹هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۵۸۴۵۴نفر واجد شرایط داریم که در این راستا و جهت برگزاری انتخابات ۹۹صندوق رای در نظر گرفته شده است و از این تعداد ۷۰صندوق مربوط به بخش مرکزی شهرستان می باشد.

احمدی وجد اظهار کرد:در خود شهر هرسین ۴۳ شعبه ثابت و یک شعبه سیار داریم که اگرکسی مشکلی داشت و توان حضور پای صندوق رای را نداشت ضمن تماس با این صندوق در محل صادر شده و رای این افراد هم اخذ می‌شود ودر بخش بیستون ۲۹شعبه پیش بینی شده که ۹شعبه مربوط به شهر بیستون و ۲۰شعبه مربوط به روستاها می باشد.

دبیر ستاد انتخابات شهرستان هرسین  با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در پای صندوق رای، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق رأی، نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است که با بصیرت در انتخابات، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان، دشمنان و ضدانقلاب خارج‌نشین خواهد بود.

کد خبر 1752089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha