برپایی ۵۶ شعبه اخذ رای در شهرستان درمیان

فرجامی فرد تعداد شعب اخذ رأی شهرستان درمیان را ۵۶ شعبه اعلام کرد و با بیان اینکه از این تعداد چهار نقطه شهری و مابقی در روستاها قرار دارد، گفت: از این تعداد ۳۸ شعبه سیار و ۱۸ شعبه ثابت است.

مهدی فرجامی فرد- فرماندار درمیان- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی ضمن تأکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: مردم باید با حضور باشکوه خود در انتخابات نسبت به انتخاب فرد اصلح، دارای تخصص و توانمندی، قانونمدار و... دقت کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان درمیان آمادگی صد درصدی برای برگزاری انتخابات باشکوه را دارد، از نامزدهای انتخاباتی خواست برنامه و وعده های قابل اجرا را ارائه کرده و از دوقطبی سازی جلوگیری کنند.

فرجامی فرد از حضور مدیران و سخنرانی در نماز جمعه های سطح شهر خبر داد و گفت: این مهم با هدف تبیین مباحث انقلاب و مساپل انتخاباتی، ترغیب و تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات انجام شده است.

وی تعداد شعب اخذ رأی شهرستان درمیان را ۵۶ شعبه اعلام کرد و با بیان اینکه از این تعداد چهار نقطه شهری و مابقی در روستاها قرار دارد، گفت: از این تعداد ۳۸ شعبه سیار و ۱۸ شعبه ثابت است.

فرماندار درمیان تعداد عوامل اجرایی، ناظران و... در انتخابات را بیش از هزار نفر اعلام کرد و با اشاره به این مهم که در این شهرستان وفاق و همدلی خوبی بین اهل سنت و شیعه وجود دارد، افزود: مردم فهیم منطقه پای کار نظام و انقلاب هستند و در جشن ۴۵ سالگی انقلاب شاهد حضور همه علمای اهل سنت و شیعه در مراسمات بودیم.

وی با بیان اینکه برای انتخاب نماینده اصلح، ویژگی فردی، تخصصی و برنامه های پیش رو نامزدها باید مدنظرقرار گیرد، یادآور شد: با برنامه ریزی های صورت گرفته با مسئولان ستادهای انتخاباتی، تبلیغات در چارچوب قانون صورت گرفت و امید است مردم استان و به تبع آن مردم این منطقه با حضور حداکثری خود بار دیگر افتخار آفرین شوند.

کد خبر 1752156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha