ملت ایران در انتخابات ۱۱ اسفند پشتیبانی قاطع خود را از نظام نشان می‌دهد

امیر غلامعلیان گفت: با وجود همه مشکلات اما مردم سر سوزنی از آرمان‌های خود عقب‌نشینی نخواهند کرد و این را در عرصه های مختلف نشان داده و در انتخابات ۱۱ اسفند نیز نشان خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ امیر سرتیپ غلامعلیان، پنجشنبه(۱۰ اسفند) در همایش رأی اولی‌های ارتش یکی از ارکان نظام را مقبولیت در میان آحاد جامعه دانست و افزود: مردم در عرصه‌های مختلف حمایت از نظام را نشان دادند و برگزاری انتخابات‌های دوران انقلاب نشانه مردم‌سالاری دینی و تصمیم گیری آنان در کشور است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با بیان اینکه مردم در ۱۱ اسفند بار دیگر این وفاداری به نظام را نشان می‌دهند؛ اظهار کرد: ارتش به عنوان نهادی تاثیرگذار به شمار می‌رود که در انتخابات ریاست جمهوری بیش از ۹۱ و نیم درصد در انتخابات شرکت کردند و این آمار بالایی است.

وی ادامه داد: فردا هم مردم در صنوف مختلف پای صندوق رأی خواهند آمد و همایش امروز رأی‌اولی های خانواده ارتش در واقع برای تبریک بلوغ سیاسی آنان است که با حضور آگاهانه نشان خواهند داد تهدیدات دشمن هیچ تاثیری بر مشارکت آنان در انتخابات ندارد.

امیر غلامعلیان اظهار کرد: گرچه مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد که بخشی از آن نتیجه ندانم کاری و عدم توجه به فرامین رهبری است اما این مشکلات قابل درمان است و با وجود همه اینها اما مردم سر سوزنی از آرمان‌های خود عقب‌نشینی نخواهند کرد و این را در عرصه های مختلف نشان دادند و این بار نیز حضور خود را برای پشتیبانی از نظام با قدرت نشان خواهیم داد.

وی با افزودن این نکته که دشمن به جد در خصوص رأی اولی‌ها کار و سرمایه گذاری می‌کند؛ هدف دشمن را بدبین کردن این نسل نسبت به عقبه نظام دانست تا مغفول بار بیاید و به آینده نظام ناامید کند.

امیر غلامعلیان با اشاره به جمعیت سه و نیم میلیون نفری رأی اولی‌ها در کشور که برای اولین بار وارد انتخابات می شوند؛ در خطاب به مدعوین تاکید کرد: با انتخاب اصلح می توانید مسیر درست را نشان دهید؛ از حق خود نگذرید و این مهم است هر کسی برای خود ارزش قائل باشد زیرا همان یک رأی که رهبر ممکلت دارد شما هم دارید و این نشانه اهمیتی است که جمهوری اسلامی به شما داده است.

وی با تاکید بر اینکه عرصه را برای دیگران خالی نکنید و از اختیار رأی دادن به نحو احسن استفاده کنید؛ متذکر شد: اگر عرصه را خالی کنیم کسان دیگری برای ما تصمیم گیری می‌کنند و این در حالی است که‌ رهبری از ابتدای امسال بر اهمیت این انتخابات تأکید دارند اما دشمن می‌خواهد فضا را برای کم رنگ کردن حضور، رنگین کند تا به اهداف خود برسد که شما باید با ایجاد نشاط و امیدواری به آینده، خود را در عرصه تصمیم گیری دخیل بدانید.

وی خاطرنشان کرد: حتی یک رأی هم در سرنوشت سیاسی کشور اثر دارد اما دشمن به شدت دنبال القای این مسئله است که مگر رأی شما چه تاثیری دارد؟ ‌ تا با این کار ما را از صندوق‌های رأی سرنوشت‌ساز دور کند و حاضر است برای این موضوع میلیاردها هزینه کند اما هر کس به جمهوریت و رهبری علاقه دارد باید پای صندوق رأی حاضر شده و با حضور گسترده مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزنیم.

کد خبر 1752311

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha