با افزایش مشارکت در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان می دهیم

حجت الاسلام محمدی پور گفت:حضور مردم در پای صندوق‌های رای کمک می‌کند تا بتوانیم با افزایش مشارکت در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان دهیم و هم اینکه با جدیت تلاش کنیم انتخاب اصلح داشته باشیم.

حجت الاسلام سید امیر محمد پور در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات و شرکت در انتخابات واجب است، گفت: با توجه به اینکه شرکت در انتخابات واجب است  انتخاب نماینده و کاندید اصلح هم واجب است پس بنابراین به عنوان مقدمه واجب است که هر فردی تحقیق کند و در بین کاندید اصلح را انتخاب و راهی مجلس کند.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان کرمانشاه افزود: حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی واجب است به خاطر اینکه این نظام زمینه ساز ظهور آقا امام زمان(عج) است و یکی از مهم‌ترین وجوه حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و شرکت پرشور و پرجمعیت در انتخابات است.

وی خاطر نشان کرد:کسانی که به مجلس می‌روند آینده ما و فرزندان ما را می سازند و قوانینی که آنها تصویب و پیگیری می‌کنند و انجام می‌دهند به آینده ما بستگی داردلذا وقتی قدرت انتخاب به ما داده شده است عاقلانه نیست از آن استفاده نکنیم در حکومت اسلامی قدرت بین ولایت فقیه و مردم تقسیم شده است ویک رابطه بین امام و امت است و امام امت  رابا هم اداره می‌کند همچنین امام چهارچوب را حفظ، هدایت و رهبری می‌کند و امت حمایت و شرکت می‌کند تا با هم نظام جمهوری اسلامی را به اهداف برسانند.

حجت الاسلام محمدی پور تصریح کرد: شخصی که بگوید من هیچ ارادتی به انقلاب و اسلام ندارم و من فقط یک ایرانی هستم  و در انتخابات شرکت نمی کنم بداند کسانی که هیچ ارادتی به اسلام و انقلاب ندارند به نیت حفظ انقلاب و اسلام و به نیت حفظ امنیت کشور خودشان شرکت کنندهمچنین با امنیت این کشور آینده فرزندان را تضمین می‌کند سال‌های سال زحمت کشیده شده و خون‌ها ریخته شده و این استدلال نسبی با خون دل به دست آمده است برای اینکه فرزندان ما در این کشور با آرامش شرکت کنند و بایدقدر این نعمت انتخاب را بدانید و باید در انتخابات پرشورتر از قبل در شرکت می‌کنیم.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان کرمانشاه اظهار کرد:انتخابات عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهم‌ترین مجرای تحقق حاکمیت مردم است و نظام مردم‌سالار نظام حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش، نظام داشتن حکومتی برخاسته از مردم و پاسخگو در برابر مردم است.

وی در پایان گفت: در نهایت مهم‌ترین کارکرد ویژه انتخابات و مشارکت سیاسی مردم، خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان است که در عین حال موجب افزایش اقتدار نظام و امنیت ملی کشور شده و پیامدهای مثبت منطقه‌ای و بین‌المللی برای هر نظام سیاسی خواهد داشت.

کد خبر 1752328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha