مردم با حضور در پای صندوق های رای همبستگی خود را به نمایش بگذارند

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت:مردم با حضور گسترده و پرشورخود در پای صندوق های رای بار دیگر وحدت، همدلی و همبستگی را به نمایش می گذارند.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به حضور گسترده و پر شور مردم در پای صندوق های رای، گفت:انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی یکی از عرصه هایی است که ملت بزرگ ایران اسلامی طی ۴۵ سال گذشته آن را در زمره وظایف شرعی، ملی، انقلابی و غفلت ناپذیر تلقی و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.                              
 مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۱۱ اسفند روز مایوس شدن دشمنان از حضور مردم و تعیین مجلس قوی به دست مردم است، افزود:دشمنان به دنبال این هستند که این انتخابات نه تنها به حاشیه برود بلکه به نوعی با کمترین مشارکت مردم و جامعه روبرو شود از همین رو مشارکت بالای مردم در این انتخابات می‌تواند بسیاری از توطئه‌های دشمنان را عملاً خنثی می کنند.

وی خاطر نشان کرد: حضور گسترده در انتخابات و گزینش افراد اصلح جهت نمایندگان خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به عنوان یک وظیفه ملی و شرعی است.
 
حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد:  دشمن تلاش دارد با القاء ناامیدی مردم را از صندوق‌های رای دور سازد که این بدان معناست که بین مردم و نظام یک دیوار بی‌اعتمادی ایجاد کند، بنابراین ضروریست که همه آحاد ملت ایران از هر فرهنگ، مذهب و قومیتی در این انتخابات مهم و سرنوشت ساز حضوری چشمگیر داشته باشند و همه امیدواریم فردا نیز به مانند انتخابات ادوار گذشته شاهد برگزاری یک همه پرسی حماسی و پرشور از سوی مردم باشیم.
 مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: حضور و مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رای مانند گذشته بار دیگر جواب دندان‌شکنی به همه یاوه سرایی دشمنان این نظام خواهد بود.  
                

کد خبر 1752477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha