جوانان باید با بصیرت و آگاهی در انتخابات شرکت کنند

حجت الاسلام ایرانی با بیان اینکه جوانان و مردم باید با بصیرت و آگاهی در انتخابات شرکت کنند، گفت:باید با حضور آگاهانه در انتخابات در جهت انتخاب نمایندگان انقلابی تلاش کنیم.

حجت الاسلام مجید ایرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به حضور مردم گسترده درپای صندوق های رای، گفت: حضور پر شور مردم در انتخابات و انداختن رای خود در صندوق های رای می‌تواند زمینه یاس دشمنان این ملت و نظام را فراهم کند.

مسئول کانون شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمانشاه  افزود: دشمنان تلاش می کنند تا  نقش ائمه جماعت و مسجدی‌ها در معرفی معیارهای انتخاب و اصلح که می تواند نقش بسیار کلیدی باشد را کمرنگ کنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مسجد قلب یک محله است و نامزدهای می توانستند برنامه‌های خود را پیرامون مجلس و مسائل قانونگذاری و دغدغه‌های آنها نسبت به مشکلات خصوصاً اقتصادی در آن اعلام کنند یقیناً اهل مسجد هم از این افراد دعوت کردند.

حجت الاسلام ایرانی تصریح کرد:  مردم ما می دانند در شرایط کنونی دشمنان اختلاف سیاسی را در جامعه ما دنبال می کنند و تلاش دارند با ایجاد یأس و ناامیدی مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود باز دارند و درصدد ایجاد توطئه در این عرصه می باشند.

مسئول کانون شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمانشاه با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی، همچون انتخاب ها و راهپیمایی های گسترده گذشته، بار دیگر اوج این همراهی را به نمایش می گذارند، اظهار کرد: مردم با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌های رأی، پرچم قدرت و عظمت ایران را در اهتزاز نگاه خواهند داشت و عزت و اقتدار ایران اسلامی به مهر تایید خود مزین خواهند کرد.

وی در پایان گفت: در شبکه های معاند در ماههای اخیر بر روی سوژه انتخابات و مشارکت مردم تمرکز کرده اند و از حضور ملت ایران در پای صندوق های رأی هراسناک هستند و دشمنان می دانند که حضور ما در انتخابات یعنی شکوه و اقتدار یک ملت و این امر به مذاق آنان خوش نمی آید.

کد خبر 1752494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha