مجازات سختی در انتظار برهم زنندگان امنیت و سلامت انتخابات است

حجت الاسلام اکبری گفت: کسانی که در انتخابات ناامنی ایجاد می کنند، بدانند مجازات سختی در انتظارشان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری-رئیس کل دادگستری مازندران در حاشیه انداختن رأی خود به صندوق دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: مشارکت در انتخابات زمینه ساز ایجاد امید در دوستان و همچنین یاًس و شکست در جبهه بدخواهان نظام و انقلاب خواهد بود.

وی با بیان اینکه انتخابات نماد دموکراسی و مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: مردم به واسطه حضور در پای صندوق های رای در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند باید برای ادای تکلیف سر انگشتان خویش را رنگین نمایند.

حجت الاسلام اکبری بااشاره به اهمیت فراهم بودن امنیت و سلامت فرایند انتخابات، خاطرنشان شد: همگان باید از بروز هرگونه رفتاری که کمترین شائبه را در سلامت و امنیت انتخابات ایجاد می کند، پیشگیری کنند.

وی افزود: دستگاه قضایی استان به گزارشات واصله از تخلفات انتخاباتی سریع، دقیق و قاطع رسیدگی خواهد کرد و افرادی که اندیشه تخلف و ارتکاب جرم در فرایند برگزاری انتخابات در سر می پرورانند بدانند که با تخلفات احتمالی برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 1752503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha