شرکت در انتخابات مایه آبروی نظام است

ایتوندی گفت: شرکت در انتخابات مایه آبروی نظام است و همه مردم باید مشارکت حداکثری داشته باشند.

ابوطالب ایتوندی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به مشارکت حداکثری مردم این شهرستان در انتخابات، گفت: مردم و شهروندان هرسینی ثابت کرده اند که در تمام صحنه های حمایت از نظام و ولایت حضور داشته اند و در انتخابات پیش رو هم مشارکت حداکثری خواهند داشت.

فرماندار هرسین افزود: بنا به منویات مقام معظم رهبری پرداختن به حواشی فرصت خدمتگزاری را می‌گیرد و بر این اساس مسئولین باید از ورود به حواشی بویژه در موضوع انتخابات بشدت بر حذر باشند و توان خود را بر مشارکت حداکثری مردم متمرکزکنند.

وی خاطر نشان کرد: تردیدی نیست که در یک جنگ تمام عیار با جبهه باطل هستیم و دشمنان در مقابل جبهه حق صف آرایی کرده اند و از هیچ راه و منفذی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی دریغ نمی‌کند و  نظام تمام قد در مقابل جبهه باطل ایستاده است و هر کس کلام نافذ و بستری دارد باید خود را برای هم آوردی و عمل به تکلیف در برابر جبهه باطل و دشمنان و جانفشانی در این راه آماده کند.

ایتوندی اظهار داشت: موضع ما باید بر اساس انصاف و عدالت و آنگونه که شایسته نظام است باشد و تمام قد و با تمام وجود مجری فعال و بی طرف انتخابات باشیم.

فرماندار هرسین افزود: از آن‌جایی که استکبار جهانی، به دنبال بی‌اهمیت جلوه دادن جمهوری اسلامی بوده، حضور حداکثری مردم، مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و عاملی مهم در خنثی‌سازی نقشه شوم آنان است همچنین انتخابات، امری ملی، مشخص، مبرهن و روشن است و حضور مردم در آن ضروری است، قطعاً بدون برگزاری انتخابات، کارها به سامان نخواهد شد و ما در داخل کشور، با مشکل روبرو می‌شویم و مورد سوء استفاده دشمنان قرار می‌گیریم.

کد خبر 1752537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha