سلامت و امنیت تضمین کننده انتخابات است

حجت الاسلام مدبر سلامت و امنیت را تضمین کننده انتخابات دانست و از مسوولان خواست نسبت به تحقق این مهم اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه های نماز جمعه امروز شهر جهرم با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد و روز محسنین گفت: محسنین به سبب حضور در عرصه های خیرخواهانه از جایگاه بلندی برخوردارند.

وی همچنین به روز درختکاری در هفته آینده اشاره کرد و از مردم خواست در صورت امکان در منازل خود یا زمینی که مباح است درخت غرس کنند.

امام جمعه جهرم با تاکید بر اینکه نباید از ثواب درختکاری خود را محروم کنیم از شهروندان خواست در کاشت درختان به ویژه درخت نخل همت کنند.

وی با اشاره به مسئله انتخابات و قدردانی از حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف از مسوولان جهرم خواست از گذشته عبرت بگیرند و اجازه بی نظمی در امور انتخابات را ندهند.

حجت الاسلام مدبر سلامت و امنیت را تضمین کننده انتخابات دانست و گفت: صدها هزار نفر در تلاشند تا انتخابات سالم و توام با امنیت داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز روز رقابت است و فردا که انتخابات تایید شد روز رفاقت، عنوان کرد: انشاله همه به دنبال انجام وطیفه بوده و اگر اینجور باشد همه پیروز انتخابات هستند چه بسا پیروزی هایی که اگر نیت درست نباشد نقمت است.

کد خبر 1752556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha