مشارکت حداکثری مردم باعث تقویت نظام اسلامی می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی مشارکت حداکثری مردم را سبب تقویت نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات دلبستگان به نظام اسلامی را در داخل و خارج کشور مسرور و باعث ناامیدی دشمنان می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد، اظهارداشت: مشارکت حداکثری مردم باعث تقویت نظام اسلامی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات دلبستگان به نظام اسلامی را در داخل و خارج کشور مسرور و باعث ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری عنوان کرد: حضور مردم در این مقطع حساس باعث سربلندی، عزت و افتخار ایران اسلامی می‌شود و این کار مردم یک عبادت اجتماعی است.

مردم افراد شایسته و در تراز انقلاب اسلامی را انتخاب کنند

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: مردم باید افراد شایسته و در تراز انقلاب اسلامی را انتخاب کنند از ۹ نفری که با آرای مردم راهی بهارستان می‌شوند خواست برای حل مشکلات و پیگیری مطالبات مردم استان تلاش کنند.

وی با قدردانی از دستگاه‌های اجرایی و امنیتی استان برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور گفت: مردم در این انتخابات با حضور پرشور خود وظیفه وظیفه‌شان را انجام داد ه ند، اما کسانی که بخواهند در برگزاری و امنیت انتخابات خللی وارد کنند از دستگاه‌های انتظامی و قضایی استان انتظار می‌رود با آنها برخورد قاطع داشته باشند.

نوع دوستی، مردم دوستی و مهرورزی فرهنگ ایرانی اسلامی است

امام جمعه خرم آباد در ادامه به چهاردهم اسفند روز احسان و نیکوکاری اشاره کرد و اظهارداشت: نوع دوستی، مردم دوستی و مهرورزی جز فرهنگ ایرانی اسلامی است و حضرت امام ره کمیته امداد را بر این پایه تاسیس کرد نهادی که در اشتغال، مسکن، بیمه، موضوعات فرهنگی و اجتماعی یاریگر محرومان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین به پانزدهم اسفند روز درختکاری و کاشت یک میلیارد درخت در کشور اشاره کرد و از مردم و مسئولان خواست در کاشت و حفاظت درختان کوشا باشند.

کد خبر 1752565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha