شور انتخاباتی در استان کرمان نویدبخش حماسه دیگری است

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: رأی‌گیری در استان کرمان با شور و نشاط مردم در حال انجام و نویدبخش حماسه دیگری در دیار شهید سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ رحمان جلالی، عصر جمعه(۱۱ اسفند) با حضور در اتاق خبر استانداری به سوالات خبرنگاران خبرگزاری‌های پاسخ داد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به تدابیر و تمهیدات اندیشیده شده در ستاد انتخابات استان؛ افزود: دو هزار و ۴۳۷ شعبه فرآیند رأی‌گیری را از ساعات نخست، به موقع کار خود را شروع و همه عوامل بر همین اساس کار را آغاز کردند.

وی با اشاره به ۹۶۰ شعبه سیار در استان از استقرار ۹۶ صندوق اخذ رأی در مناطق صعب‌العبور خبر داد که روز گذشته همه عوامل صندوق به محل اعزام شدند.

جلالی اظهار کرد: از ابتدای صبح، رأی‌گیری با شور و نشاط مردم در حال انجام است و ان شاءالله همه در کار خیر سبقت بگیرند و در دیار شهید سلیمانی مردم با شور و شوق حضور یافته و مسئولین و اعضای شورای تأمین هم در ساعات نخست اخذ رأی در شعب مختلف حضور یافته و رأی خود را با صندوق انداختند.

وی گفت: همه شعب در حال عادی است و انتخابات روی روال خود پیش می‌رود و نظارت هم در حال انجام است و شورای پیشگیری از جرائم کار خود را پیگیری می کند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با بیان اینکه مورد امنیتی خاصی تاکنون در خصوص هیچیک از شعب اخذ رأی گزارش نشده و کار به خوبی پیش می‌رود؛ افزود: ۲۶۰ نفر کاندیدای مجلس در سراسر استان رقابت می‌کنند که ۶۷ و هفت دهم درصد ثبت‌نام شده ها تایید صلاحیت شدند.

وی گفت: امروز آزمون بزرگی برای ملت ایران است و و آنچه مشاهده می کنیم نوید یک حماسه دیگر در دیار کریمان می‌دهد.

کد خبر 1752571

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha