کانون های مساجد هر یک به عنوان رسانه ای قوی در کشور عمل می کنند

انقانی گفت: کانون های مساجد هر یک به عنوان رسانه ای قوی در کشور عمل می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، مرتضی انقانی، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، امروز (۱۱ اسفند) در سخنرانی پیش از خطبه های بمناسبت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، به ارایه گزارشی از فعالیت های ستاد مساجد استان مرکزی پرداخت و گفت: در حال حاضر ۶۳۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در سراسر استان مرکزی فعال هستند که از این تعداد ۳۶۰ کانون شهری و ۲۷۰ کانون روستایی هستند.


مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه این کانون های در بخش های مختلفی فعال هستند، افزود: این نهادهای فرهنگی در بخش های فرهنگی، هنری، داستان نویسی، سرود، قصه گویی، تئاتر، شعر، هنرهای تجسمی، ورزشی، اردوهای زیارتی و سیاحتی  و غیره فعالیت های گسترده ای با حضور ج. آنان و نوجوانان دارند.

 
وی با بیان اینکه مساجد امروز از پایگاه های رسانه ای برتر در محله ها هستند، ادامه داد: ما در هر محله یک پایگاه رسانه فعال داریم. 


انقانی با تاکید بر اینکه رونق و آبادانی مسجد نیاز به همکاری مسلمین دارد، گفت: مساجد از دیرباز پایگاه های فرهنگی و دینی و مکانی برای تصمیم گیری های مهم ما بوده و هستند و برای رونق و آبادانی این پایگاه های دینی همه باید تلاش کنیم.

 این مقام مسئول با اشاره به فعالیت های گسترده کانون های مساجد استان مرکزی اظهار داشت: کانون های مساجد هر یک به عنوان رسانه ای قوی در کشور عمل می کنند.


مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی همچنین ادامه داد: امسال ۳۲۰۰ نفر عضو در باشگاه بچه های مسجد اضافه کردیم. 


 
 انقانی اضافه کرد: از همه مسئولان تقاضا داریم کانون های فرهنگی هنری مساجد را یاری و همکاری کنند تا بتوانیم شاهد فعالیت های گسترده این پایگاه های فرهنگی و جذب حداکثری نسل جوان و نوجوان به مساجد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تاسیس کتابخانه در مساجد استان مرکزی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۳۳۳ کتابخانه در کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان مرکزی فعالیت دارند.
 

کد خبر 1752593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha