بر آن عهد که بستیم؛ هستیم

مردم غیور استان لرستان همواره در صحنه های مختلف انقلاب پایبندی خود را به انقلاب ثابت کردند و امروز نیز با آمدن به پای صندوق های رای آمده اند تا بگویند همچنان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و هستند.

خبرگزاری شبستان_ امروز همزمان با سراسر کشور در استان لرستان نیز شاهد حضور پر شور و انقلابی مردم ولایتمدار استان لرستان پای صندوق های اخذ رای هستیم.

حضورمردم در انتخابات تجلی تجدید بیعت دوباره مردم با انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت و رهبر است و مردم ولایتمدار استان لرستان یک بار دیگر به میدان آمدند تا با شرکت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شوراری اسلامی  حماسه ای دیگر در تاریخ ماندگار کشور با آرای خود به ثبت برسانند.

۱۱ اسفند؛ روز اقتدار ملت ایران

۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ روز اقتدار ملت ایران است، رای مردم آری به نظام جمهوری اسلامی است و این آرا سبب تقویت نظام جمهوری اسلامی بوده و باری دیگر دست طمع ورزان و دشمنان انقلاب اسلامی را کوتاه خواهد کرد.

مردم آمده اند تا بگویند بر آن عهد که بستیم، هستیم

مشارکت چشمگیر مردم در شعب اخذ رای نشان می دهد که مردم باری دیگر آمده اند تا بگویند بر آن عهد که بستیم هستیم؛ رای مردم تقویت کننده کشور، خار چشم دشمنان و خنثی کننده توطئه های آنان علیه ایران اسلامی است.

بر آن عهد که بستیم؛ هستیم

در ادامه با حضور شعبه اخذ رای منطقه گلدشت با آحاد مردم گفت وگویی صورت گرفت که در ادامه ارائه می شود...

فاطمه رضایی، گفت: من برای تعیین سرنوشت کشورم امروز پای صندوق رای آمده ام و از نمایندگان می خواهم  برای خیر و صلاح مردم، برای کشور و استان تلاش خودشان را به کار گیرند.

آمده ام تا با انتخاب درست در انتخابات شرکت کنم و می دانم که یک رای من در تعیین سرنوشت کشور تاثیرگذار است و آمده ام تا سهم خود را در داشتن ایران قوی ایفا کنم.

شهروند دیگری شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی و قانونی عنوان کرد و گفت: به کوری چشم دشمنان جمهوری اسلامی ایران هر روز قوی تر خواهد شد.

مادر دیگری به همراه دو فرزند خویش پای صندوق های رای آمده بود و گفت: بر خود واجب می دانم که در تعیین سرنوشت مملکتم شرکت کنم و با رای خود سهم خودم را در پیشرفت کشور ادا نمایم و فرزندانم را آوره ام تا از همین دوران کودکی ایستادگی پای انقلاب را یادبگیرند.

بر آن عهد که بستیم؛ هستیم

مادر دیگری به نام فرزانه بابایی ادامه داد: به خاطر رهبرم، به خاطر خون جوانانمان که برای خاک این کشور ریخته شده است آمده ام تا انقلاب سربلند شود، یک رای من تیری به چشم دشمن است و نمی خواهم آن را دریغ کنم.

آمده ام تا برای آبادانی کشورم مشارکت کنم

پسر جوانی به نام محمد حسین که همراه پدرش در صف رای ایستاده بود، گفت: ما آمدیم تا بگوییم می توانیم برای آبادنی  کشور ایفای نقش کنیم و امروز با انتخاب آگاهانه خود می خواهم کسانی که لایق جایگاه نمایندگی هستند به مجلس ورود پیدا کنند و بتوانند به مردم، نظام و انقلاب خدمت کنند.

مشارکت در انتخابات وظیفه ای ملی، شرعی و قانونی است و مردم فهیم خرم آباد پای صندوق های رای حاضر شدند تا آگاهانه سرنوشت خود را برای داشتن ایرانی آباد و آبادتر تعیین کنند، امروز مردم به صحنه انتخابات آمده اند تا ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ را در تقویم حماسه ساز انقلاب با سربلندی و افتخار به ثبت برسانند و بگویند که دشمن بداند وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی عزم و اراده آنان را نسبت به انقلاب و نظام کم نخواهد کرد.

بر آن عهد که بستیم؛ هستیم

ایران اسلامی همیشه سربلند است

۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲  روز عزت آفرینی است، امنیت اقتدار عزت و سربلندی ایران اسلامی امروز سرمشق حضور مردم پای صندوق های رای است.

مشاهده جلوه هایی از حضور مردم استان لرستان به ویژه در اولین ساعات انتخابات مردم پای صندوق های نشان می دهد که پیرو جوان، زن و مردم آمده اند تا بگویند من و تو ما می شویم تا بندانند ایران اسلامی همیشه سربلند است.  

بر آن عهد که بستیم؛ هستیم

کد خبر 1752609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha