انتخابات، مظهر اراده ملی و جمهوریت نظام اسلامی است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: انتخابات، مظهر اراده ملی و جمهوریت نظام اسلامی است.

روح اله قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: انتخابات، مظهر جمهوریت نظام اسلامی است و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه همچون گذشته با حضور در پای صندوق‌های رأی نشان دادند همیشه پشتوانه نظام جمهوری اسلامی هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: حضور هنرمندان، خبرنگاران و رای اولی ها در این انتخابات از ساعات اولیه امروز نشان از حضور گسترده اقشار مختلف مردم بویژه نخبگان فرهنگی هنری در انتخابات دارد.

قربانی ادامه داد: علیرغم هجمه های دشمنان در ماه های اخیر برای کاهش مشارکت مردم  در انتخابات، مردم با بصیرت و ولایت مدار همچون گذشته نشان دادند پای آرمان های انقلاب خود هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل حضور رای اولی‌ها در صحنه انتخابات را سبب شور و نشاط آن دانست و گفت: رسیدن به سن حضور رای اولی‌ها در انتخابات، در حقیقت جشن بلوغ سیاسی برای مشارکت و نقش آفرینی در این رویداد مهم سیاسی است.

قربانی در ادامه بیان داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، به فراخور وظایف خود در این ایام برنامه های مختلفی را جهت تبیین دستاوردها و افزایش مشارکت مردم ویژه اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه و اقشار مختلف مردم برگزار کرده است.

کد خبر 1752625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha