نتیجه نهایی انتخابات البرز امروز اعلام می شود

ولی پوری در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز شمارش آرای صندوق های اخذ رای در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: بخش عمده ای از آرا شمارش شده است نتیجه نهایی انتخابات پس از شمارش کلیه صندوق های اخذ رای امروز اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مرتضی ولی پوری در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز شمارش آرای صندوق های اخذ رای در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: بخش عمده ای از آرا شمارش شده است نتیجه نهایی انتخابات پس از شمارش کلیه صندوق های اخذ رای امروز اعلام می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز افزود:  فرآیند رأی گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شامگاه جمعه 11 اسفند ساعت 24 به پایان رسید. 

گفتنی است، تجمیع صندوق های رأی تا این ساعت انجام شده و فرآیند شمارش آراء نیز در حال اتمام است و به زودی نتیجه رأی گیری در استان البرز اعلام می گردد. 

استان البرز دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۲ کرسی در مجلس خبرگان رهبری است

 بر اساس اخبار غیررسمی، حسین ردایی با ۲۳۵ هزار و ۲۳۳ رأی و محمدرضا فلاح تفتی با ۱۹۰ هزار و ۶۱۰ رأی راهی مجلس خبرگان رهبری می‌شوند. شایان ذکر است محسن کازرونی نیز ۱۶۲ هزار و ۸۳۶ رأی مردم را به خود اختصاص داد.

کد خبر 1752836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha