پیام مشترک قدردانی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و استاندار از حضور مردم در انتخابات

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند امسال قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی و محمدصادق معتمدیان در این پیام که روز شنبه صادر شده، آورده اند: اکنون که به فضل الهی و توجهات حضرت ولی الله الاعظم، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور چشمگیر و مسوولانه مردم در امنیت و سلامت کامل به پایان رسید، وظیفه می دانیم تشکر صمیمانه خود را نثار مردم غیور، هوشیار و عظیم الشأن آذربایجان غربی کرده و به‌خاطر رشد و همت و وقت شناسی شما مردم بزرگ، به درگاه خداوند متعال شکر کنیم.

در ادامه این پیام آمده است: حماسه‌ حضور پرشور شما در انتخابات، صفحه‌ تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود؛ یک بار دیگر آگاهانه و به‌هنگام، دفاع جانانه‌ خود از نظام اسلامی را به همه نشان دادید و یاوه‌های دشمنان این مرز و بوم را باطل ساختید؛ یکبار دیگر بر وفاداری خود به قانون اساسی پای فشردید و ثابت کردید که آذربایجان غربی همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با تبریک به منتخبان مردم و قدردانی از تلاش و اهتمام همه عوامل اجرایی، نظارتی و تامین امنیت، تاکید کردند که به طور قطع دستاورد این حضور اعتلای ایران عزیز اسلامی مان بوده و برای همگان آرزوی پیروزی و سعادتمندی داریم .

گفتنی است؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه گذشته، ۱۱ اسفند امسال همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار شد.

کد خبر 1752850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha