۶ نماینده از کرمانشاه به مجلس شورای اسلامی راه یافتند

شمارش آراء دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه به پایان رسید و از هشت نماینده‌ای که استان در مجلس دارد، تکلیف دو کرسی در دور دوم مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با توجه به اینکه سه کرسی در مجلس به حوزه انتخابیه کرمانشاه اختصاص دارد که در این انتخابات یک نفر در دور اول آراء لازم را کسب کرد و انتخاب دو نماینده دیگر کرمانشاه به دور دوم کشیده شد.

براساس این گزارش، محمد رشیدی با کسب ۶۱ هزا رو ۵۸ رای منتخب مردم کرمانشاه شد تا بتواند برای دومین بار راهی مجلس شود و عبدالرضا مصری با کسب ۴۷ هزار و ۶۷۱ رای، فضل الله رنجبر با ۳۴ هزارو ۱۳۸رای، جهانبخش امینی با ۳۱ هزار و ۷۸۲ رای و ابراهیم رحیمی زنگنه نیز با کسب  ۲۹ هزار و ۹۸۶ رای نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند تا تکیلف دو کرسی باقیمانده مشخص شود.

 همچنین در حوزه انتخابیه پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی «رستگار یوسفی» با کسب ۲۵ هزار و ۷۷۱ رای منتخب مردم این حوزه انتخابیه شد.  

در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب نیز «فتح الله حسینی» با کسب ۳۸ هزار و ۴۳۴ رای به عنوان کاندیدای منتخب مردم  شناخته شد.

در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو نیز «مجتبی بخشی پور» توانست با کسب ۳۰ هزار و ۵۳۷ رای به عنوان منتخب مردم  برای بار دوم به مجلس راه  یافت.

در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین هم «وحید احمدی» با کسب ۳۲ هزار و ۵۷۶ رای منتخب مردم این حوزه انتخابیه شناخته شده است و  «سیدجواد حسینی‌کیا» هم با کسب یازده هزار و ۱۲ رای، برای بار دیگر نماینده مردم سنقر و کلیایی شد.

کد خبر 1752907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha