بخشی از مشکلات مردم با پرهیز مسئولین از حواشی قابل حل است

فداکار با اشاره به حضور ستودنی مردم در انتخابات گفت: یکی از بهترین پاسخ ها به این حضور جدی، خدمت صادقانه و دوری از کشمکش‌های غیرضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدمهدی فداکار؛ شنبه شب(۱۲ اسفند) در گفتگوی ویژه خبری سیمای مرکز استان با اشاره به حضور باشکوه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: کار بزرگی انجام شد که بار اصلی آن بر دوش مردم بود زیرا با زمان شناسی خود همه را متحیر و با وظیفه شناسی، دشمن را خاموش کردند.
استاندار کرمان با بیان اینکه تلاش یکساله دشمن برای ایجاد چالش و کاهش مشارکت بی نتیجه ماند؛ اظهار کرد: مردم در همه بخش ها اعم از حضور، برگزاری انتخابات و... کار بزرگی انجام دادند.
وی ادامه داد: با وجود شرایط جوی نامناسب و سختی دسترسی در نقاط صعب العبور و حتی یخبندان شهر کرمان و بارش برف در برخی ساعات اما حدود ۵۰ درصد واجدین شرایط پای صندوق آمدند و امسال استفاده از ظرفیت های دولتی خصوصاً صدا و سیما در تبلیغات نامزدها خیلی کمک کرد.
استاندار کرمان با اشاره به بیش از ۵۶ هزار نفر عوامل برگزاری انتخابات در پهناورترین استان کشور، افزود: به ازای هر صندوق ۲۳ نفر عوامل مختلف حضور داشتند.
وی با تأکید بر اینکه این حضور مردم پیام های خاص خودش را دارد و باید به آن توجه کرد؛ گفت: یکی از بهترین پاسخ ها به این حضور جدی، خدمت صادقانه به مردم و دوری از کشمکش‌های غیرضروری و نپرداختن به حواشی است که بخشی از مشکلات زندگی مردم را حل می کند.  
نماینده عالی دولت در استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: بخش عمده ای از کار انتخابات تمام شده و برای بررسی شکایات تا ۱۷ اسفند فرصت هست که افراد مستندات دقیق خود را ارائه بدهند.
وی ادامه داد: چون نمایندگان از حوزه های انتخابیه مختلفی هستند، نیازهایی که باید پیگیری کنند متفاوت است اما همه این نماینده ها باید در هم افزایی برای کارهای بزرگ استان باشند که برای توسعه استان نیاز به سرمایه گذاری داریم و باید فرصت های سرمایه گذاری مهیا شود.
وی در پایان با اشاره به جایگاه مهم مجلس شورای اسلامی و به تبع آن نمایندگان، تأکید کرد: ظرفیت ها در خدمت مردم به کارگیری شود.

کد خبر 1752936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha