قدردانی از شور انتخاباتی بچه‌های مسجد

مدیر ستاد کانونهای فرهنگی هنری خراسان جنوبی با صدور پیامی از حضور پرشور بچه های مسجد در انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی محقی مدیر ستاد کانونهای فرهنگی هنری خراسان جنوبی با صدور پیامی از حضور پرشور بچه های مسجد در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کرد. متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم 

حماسه‌ی حضور پرشور شما در انتخابات، صفحه‌ی تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود. یکبار دیگر آگاهانه و بهنگام، دفاع جانانه‌ی خود از نظام اسلامی را به همه نشان دادید و یاوه‌های دشمنان این مرز و بوم را باطل ساختید و یکبار دیگر بر وفاداری خود به قانون اساسی که انتخاب نماینده مجلس را حق و تکلیف شما دانسته است پای فشردید.

لازم دانسته، از علمای اعلام و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی، برجستگان حوزه و دانشگاه که در تشویق مردم به شرکت در انتخابات، نقش بزرگی ایفاء کردند.

 و نیز از صدا و سیما که با ابتکار و برنامه‌ریزی هوشمندانه‌ی خود انگیزه و شور و شوق را در مردم زمینه‌سازی کردند، صمیمانه تشکر کنم.

 همچنین قدردانی و تشکر خود را از شورای محترم نگهبان و وزارت کشور و مجریان و ناظران که در راه این وظیفه‌ی بزرگ کوششی خستگی ناپذیر نشان دادند و نیز از نیروی انتظامی و دیگر کسانی که به نحوی به این امر کمک کردند، ابراز داشته و همکاری و همدلی آنان را در انجام دادن وظائفی که قانون بر عهده‌ی آنان نهاده است ستایش می کنم.

کد خبر 1752965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha