سفره هفت سین متناسب با نماد استان و ماه مبارک رمضان پهن شود

اسدی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، گفت: سفره هفت سین متناسب با نماد استان و ماه مبارک رمضان در مکان هایی که تمرکز جمعیتی وجود دارد تدارک دیده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، علی اکبر اسدی امروز یکشنبه (۱۳ اسفند) در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی، با اشاره به اهمیت تبدیل استان مرکزی به قطب گردشگری و جایگاهی برای حضور مسافران نوروزی گفت: اطلاع رسانی برای اسکان مسافران نوروزی استان مرکزی در دستور کار همه دستگاه ها و نهاد ها قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه باید آدرس اماکن اقامتی برای اسکان مسافران نوروزی، توسط میراث فرهنگی به اطلاع مردم و مسافران رسانده شود، افزود: باید آدرس مساجد، مدارس و سایر اماکن اقامتی در نوروز به درستی برای مسافران اطلاع رسانی شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مساله ایمنی و گردشگری در ستاد اجرایی خدمات سفر باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، ادامه داد: وجود سرویس بهداشتی، نمازخانه و رستوران ها برای مسافران نوروزی از اهمیت ویژه برخوردار است و از نیازهای ضروری مسافران محسوب می شود که باید موارد و مشکلات پیش روی این اماکن بررسی و رفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی همچنین با تاکید بر اینکه تامین مهر نماز، موکت و فرش مناسب برای نمازخانه ها مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: سفره هفت سین متناسب با نماد استان و ماه مبارک رمضان در مکان هایی که تمرکز جمعیتی وجود دارد تدارک دیده شود.

کد خبر 1753091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha